Hjælp til renlighed. Og de spørgsmål man har. {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen. Jeg har en lille Lhasa apso hvalp på 9 uger lige nu. Jeg har nogen sjove spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Min dejlige tæve vil jeg gerne lære at blive renlig og har tiden til det. Hun vil helst tisse på græsset uden for min have ikke inde i min have på fliser. Jeg har så et bed jeg vil lave til græs for hendes skyld og fordi jeg ikke vil gå uden for haven hver gang. Men nu er hun begyndt at være noget anderledes. Hun tissede på aviserne i starten hvis vi ikke nåede at lukke hende ud. Nu er hun så begyndt at tisse i utide inden for på gulvet og meget på mine gulvtæppet. Kan det være fordi det er blødt at hun forbinder tæpper som græs og derfor tisser i tide og utide på dem. For kan havde luftet hende uden for 5 min før hvor hun tisser og så gør hun det inden for på tæpperne lige efter????? Har i nogen råd. For går mange ture med hende og leger også uden for med hende???
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
Ingen aviser på gulvet...Og så udenfor mange mange gange dagligt...Giv en godbid hver gang hun tisser uden for .
aug 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 8
Hjælp til renlighed. Og de spørgsmål man har.