{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.801 visninger | Oprettet:

Labrador hvalp {{forumTopicSubject}}

Vores hvalp på knap 8 måneder halter på forbenet, dog kun når hun går, og det er værst hvis hun har lagt stille som om musklerne lige skal igang igen, vi troede det var vokseværk efter som hun er lige så glad og aktiv som altid, vi har nu lagt mærke til at hun også løber "forkert" hun løber med begge bagben på samme tid, i stedet for at skifte mellem højre og venstre som andre hunde. Kan det skyldes vokseværk det hele? Vi er nu på ca 3 uge, og grunden til vi ikke har kontakte dyrlæge i nu er at hun var jer for 4 uger siden og der var alt lige som det skulle være, og vi regnede med det "bare" var overbelasting efter noget leg, men efter en uge i ro og uden løb og de vilde gå ture er der ikke sket bedring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Labrador hvalp
  • #1   14. jul 2013 Jeg ville kontakte dyrlægen og få hende undersøgt!!

• #2   14. jul 2013 Villr klart kontakte en dyrlæge i morgen...!! God bedring til hende

• #4   14. jul 2013 Det lyder altså ikke godt. Jeg ville få hende tjekket med røntgen og hele balladen.

• #5   14. jul 2013 Lotus er 8 år nu. Da hun var 8 måneder begyndte hun at halte på højre forben. Jeg vil til dyrlægen med det samme og vi blev enige om at se tiden an 1 måneds tid.

1 måned efter var det stadig det samme. Så hun fik røntgenfotograferet begge borben, skuldre, albuer, bagben, hofter og ryg. Og søreme om dyrlægen ikke fandt en ledmus i VENSTRE forben!! Den blev fjernet laparaskopisk og hun har ingen gener haft af det siden smiley

Så ja, dyrlægebesøg.

• #6   15. jul 2013 Den skal til dyrlæge
    Det hjælper jo ikke noget at hunden var til dyrlæge inden den havde symptomer

• #7   15. jul 2013 Det er sagen fuldstændig uvedkommende, et den lige har været til dyrlæge og ikke fejlede noget? Hvis du var til læge i fredags, og alting var okay, opsøgte du nok rimelig hurtig lægen igen, hvis du næsten ikke kunne gå og havde smerter i og var halt på det ene ben. Halthed skyldes altid smerter!

Når det er sagt, så: endnu et besøg hosdyrlægen

• #8   15. jul 2013 Tiko begyndte som 8 mdrs. At halte på højre forben. Da vi kom til dyrlæge fortalte han også at vokseværk er der ikke noget der hedder, det dækker ofte over rigtig mange lidelser som ad, hd, uap osv osv. Ved Tiko viste røgten at han havde knækket et sikke knogle af i albuen. Tiko haltede lige som din når han havde lagt ned eller hvis han havde fjollet for meget rundt. Tiko var frisk som altid og tog ikke selv hensyn til at det gjorde ondt. Min dyrlæge sagde ligeledes at halter hunde i mere end 14 dage er der gerne noget galt og man må en tur til dyrlægen smiley
    God bedring med din vovse smiley

Kommentér på:
Labrador hvalp

Annonce