{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.375 visninger | Oprettet:

lort...! {{forumTopicSubject}}

(Jeg håber at aftensmaden har lagt sig..)

Muggi starter altid ude i rabatten, men vralter så ud på fortorv/sti og knækker lorten af. My insisterer på at skide i indkørsler og hvis man forsøger at trække hende væk, så holde hun sig bare indtil næste indkørsel.
Jeg samler selvfølgelig bare op, men hvis så hunden har sådan lidt "saftig" afføring og lægger lorten i grus.... Ja, så er man ligesom lidt på den, når der skal samles op.
Jeg har i dag haft en god håndfuld grus med hjem i lorteposen. Skal vi ikke bare sige at jeg er glad for at jeg har chi-blandinger og ikke GD'er? smiley

Andre hvis hunde har mærkelige "skide-vaner"? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lort...!
  • #1   13. jul 2013 Hehe..

Kato skal altid gemme sig helt inde i buske når det er.. Så jeg har ikke en jordisk chance for at samle det op..
    Og han går virkelig HELT ind i busken, så det eneste man kan se er mig der har busken i snor.. smiley

Afrodithe derimod.. Jamen skal hun så skal hun.. Og skal hun imens vi går over en vej, så sætter hun sig..
    Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har hevet en skidene hund over vejen fordi der kom biler fra begge sider.. Og utroligt nok når hun at skide færdigt inden vi når over vejen..

• #2   13. jul 2013 min gamle gravhund kravlede baglæns op i div. hække, og lagde sit visitkort så langt oppe han kunne, stående på forbenene med bagbenene plantet lidt oppe i hækken..

• #3   13. jul 2013 Min hund kan absolut ikke sidde stille mens hun pøller. Hun kan snildt gå 4 meter og endda længere. Hvis jeg strammer snoren op for at forsøge at stoppe hende, så hun bare rundt i en cirkel i stedet....hehe smiley

• #4   13. jul 2013 Eddie stikker også numsen godt ind i busken, når han skal smiley

• #5   13. jul 2013 min mors poms nægter at skide foran andre en min mor eller mig, og har han fx sat sig og er begyndt og der kommer nogen så sidder han og ligner en der har fået tæsk og er blevet tvynget til at skide.
    har han fået lidt lort i røvpelsen nægter han også at gå, så sætter han sig hvergang det kommer noget, venter til de er gået også løber han intil der kommer en ny person, så starter vi forfra så sætter han sig ned igen..
    ja det kan tage længe at nå hjem hvis han har fået en lillle bitte prut i pelsen

• #7   13. jul 2013 Tinka fortrækker at skide hvor flest mennesker går, enten midt på fortorvet og er hun løs på en græsplæne søger hun altid hen på en sti. Desuden er hun overhovedet ikke blufærdig så jo mere hun er i syne i mens jo bedre smiley

• #8   13. jul 2013 Hvis det nu havde været en GD kunne du sikkert ikke nøjes med en pose grus men fik brug for en frontlæsser fyldt med kampesten smiley

• #9   13. jul 2013 Jeg er så privilegeret at have en skovskider, han holder sig, indtil vi kommer i skoven, og forsvinder så væk fra stierne, for at sætte sig.

• #10   13. jul 2013 Hahaha smiley Hvor er det fedt at vide, at det ikke kun er mig der har hunde med pølle-besvær! smiley Sidder og griner højt over jeres historier! smiley

• #12   13. jul 2013 Cocio skider næsten altid de samme steder.. Og han SKAL skide minimum 2 gange på en gå-tur.. 1. gang kommer der lige to små gnallinger ud og så resten 2. gang. Han vader også rundt i cirkler en 5-6-7 gange rundt om sig selv inden han sætter sig og hvis han på nogen måde kan komme til at støtte numsen op af en pæl eller en træ imens, så er det bare lykken. Derudover, kigger han altid op på os og fnyser lidt, mens han ligner en der skammer sig gevaldigt og han skal ALTID kradse i jorden bagefter. Heldigvis skider han ufatteligt sjældent i haven..

• #13   13. jul 2013 Foxy
    Sådan er sally også.....selvom hun er skidt af inden tur i strøget er det sikkert og vist hun sætter sig midt i virvaret.....megapinligt og jeg står klar med posen allerede inden hun er færdig for at undgå alt for mange vrede blikke

• #14   13. jul 2013 Morgan (Irsk Ulvehund) var med til hestens dag på vor travbane i dag, og skulle selvfølgelig lige sætte sig midt i det hele, hvor der var mest trafik og foran restaurentens indgang.. havde naturligvis ingen poser på mig så jeg måtte parkere hunden hos min datter der blev og spærrede så ingen faldt over uheldet.
    jeg fandt en pose der havde været stearinlys i.. og nogle servietter til at tage det op med, så NEJ man behøver ikke en skovl fra en rendegraver til stor hund (o;

• #15   13. jul 2013 Keesha har så den irriterrende vane at hun, med mindre det er i højt græs eller inde i skovbunden, sparker bagud, så det er lige før, jeg skal op at klatre for at samle hendes l**t op smiley

• #16   13. jul 2013 Jo længere Thomsen kan komme ind i en hæk jo bedre, derfor er det et helvede at samle op efter ham smiley

• #17   13. jul 2013 Marie-Louise - Hvis det nu var tyyyndt og flød ned ad stenene? *GG*

• #18   13. jul 2013 Uhh.. det er det heldigvis aldrig.. men hvis.. ææææv for en bæ og sikke noget klas ))o:

• #19   13. jul 2013 Joey satte sig engang midt ude på landevejen og pøllede. Vi var på vej over vejen og BUM så sad han der. Heldigvis kom der da ingen biler.

• #20   13. jul 2013 Charley kan godt finde på at stikke hovedet ind i busken - det er lidt ligesom han ikke har forstået at det burde være omvendt smiley

• #21   13. jul 2013 Kaya har altid NÆGTET at skide på tur, hun skider kun i haven! smiley
    Jeg fatter ikke hvorfor hun stadig holder sig en hel dag, for at komme hjem og sætte sig i haven :-S

• #22   13. jul 2013 Vores gamle hund proppede altid måsen så langt ind i buske og hække, som han overhovedet kunne.. Men så trådte man heller aldrig i dem smiley

Tucker sætter sig bare når han skal, men er selvfølgelig heller ikke så gammel endnu. Jeg har også til tider måtte tage lidt jord med, når maven har haft det lidt underligt :b

.. Det værste er til gengæld hvis det ikke kommer helt ud.. BVARD!

• #23   13. jul 2013 hi hi sjov tråd : )
    Joy har til tider lidt problemer med at finde ud af hvor præcis hun skal lave den, når hun først har fundet stedet, skal hun lige bestemme sig for om det nu også skal være der, så render hun lidt frem og tilbage ofte i snoren, indtil jeg til sidst simpelthen bliver stående, de gange hvor jeg mister tålmodigheden så hjælper det lidt når snoren kun har en bestemt længde : )
    Der ud over kan hun kun på græs, det samme med at tisse, sådan havde min gamle hund Faith det også, og hun var tit med ude at kører i tog, og lå i sin taske, hun skulle gerne tisse når vi skulle af, problemet var bare at det ikke er alle steder der lige er græs !! hun kunne have nærmest helt vand i øjne, før det lykkes os at finde et græs strå til stor lykke : )
    Hende og Joy skulle altid lave prut samtidig da de levede sammen, virkelig smart så kunne man nøjes med en hundepose, og lidt sjovt så det ud : )

• #24   13. jul 2013 Hehe, Cody SKAL så langt ind i diverse krat og buske, hvor ingen nogensinde kommer, at jeg alligevel ikke har en chance for at samle op smiley Må helt ærligt sige, t den "glæde" ved at have hund er ikke en jeg mangler smiley

Men får han sat sig på en græsplæne eller andet, samler jeg selvfølgeligt op smiley

• #25   13. jul 2013 Lia skal altid lægge en når vi går tur et nyt sted og så skrabe hele vejen omkring den - og det uanset om hun lige har gjort det hjemmefra, så er vi ude på tur, så går vi altid lige omkring skraldespanden de første 5 minutter, fordi jeg ved den kommer.

Og ja... så skal der naturligvis også tisses 20-30 gange på sådan en tur, der skulle jo nødigt være andre hunde, som skulle komme i tvivl om at hun har været der. smiley

• #27   13. jul 2013 Cocio tisser også ca 40 gange på hver tur.. Også selvom der kun komme en lille bitte dråbe ud! Til gengæld, tisser han altid på dette skilt, hvilket jeg fniser af hver gang.. smiley

profilbillede
  • #28   13. jul 2013 Altså Silas han skider lidt normalt rundt omkring men !
    Hvis han ser en have hvor der er et mennesker i eller nogle der laver have arbejde så SKAL han skide der.
    Så pinligt når der er nogle der står og kigger.

• #29   13. jul 2013 Jeg har iøvrigt også en tæve, som letter ben op ad div. buske og lygtepæle flere gange på hver tur. Så det er ikke alle piger, der sidder ned og tisser smiley
    Tror I hun er lesbisk eller trans eller sådan noget? *G*

• #30   14. jul 2013 Herhjemme kan Laika ikke sidde stille imens, hun skal gerne gå lidt samtidig, hvilket vil sige at det gerne ligger spredt over 1-2 meter.

Zenta skal gerne lige lugte til en anden lort (Ny som gammel) inden hun sætter sig.
    Hundene skal ALTID skide når de render løs på marken. Os selvom de har skidt hjemmefra. Den er sikker HVER gang smiley

Zenta har en gang som hvalp sat sig midt på vejen da vi gik over fodgængerfeltet. Jeg begyndte at trække i hende for at få hende med over, dels fordi det var i byen, dels fordi der kom biler... Hun nåede dog at skide hele vejen over imens vi gik smiley

• #31   14. jul 2013 Tjalfe vælger altid højt græs og skal tøffe fremad, mens det lægges. Møgirriterende, da han ofte kan have en blød aflevering, som ikke er til at få op af græs.
    Ruten skal gerne være ud mod fortovet, når han tøffer afsted og det kan være mange meter der lige skal samles en stump her og der (sådan føles det i hvert fald smiley )
    Og engang imellem kommer trangen åbenbart pludseligt (eller også har han for travlt med at have snuden i jorden, til han rendt faktisk mærker han skal) så han sætter sig midt på fortovet/vejen eller hvor vi nu er...

Og så er den sikker hver gang: Selvom han har ordnet det han skal, skal der liiiige lægges en, når han når ind i min venindes have, hvor vi tit er nede og han leger med sin gode ven smiley

• #32   14. jul 2013 havde en periode hvor mine sku gøre det samtidig. det er praktisk s spare man på poserne smiley

• #33   14. jul 2013 Hihihih smiley Jeg elsker at der er så mange der vil dele deres hundes lorte-vaner!! Jeg har verdens mest latrinære humor, så det her er jo bare helt fantastisk smiley Nogle sjove prutte-historier? For så er min dag da totalt reddet.. smiley

• #34   14. jul 2013 Hi hi jeg kan faktisk en god prutte historie : )
    Jeg boede på et tidspunkt sammen med nogen andre, og vi sad ved køkkenbordet, og hygge snakkede, min Himmelhund Faith lå nede under bordet, og pludselig lød der bare en mega lang høj prut..... hvilket gjorde vi blev helt stille og bare kiggede på hinanden, hvor efter vi kiggede ned på Faith, som så helt vildt flov ud, glemmer aldrig nogen sinde det fjæs : ) og jah så begyndte vi selvfølgelig bare at grine : ) En smugle pinligt at være ejeren ha ha : )
    Det skete også hun rigtig skulle hygge under tæppet sammen med mig, og hun så slog en mega stinker, hvor efter hun bare kunne sende mig blikket som om jeg virkelig lige måtte styre mig , for så at gå tydeligt fornærmet : )

• #35   14. jul 2013 Min gamle boxer havde en sart mave og MEGET luft også.. det var så PINLIGT at gå tur med ham feks. i byen, bedst som man gik der, slap han en eller flere højlydte prutter fuldstændig uden at ænse det, men folk der gik bag os.. øøøj det var SÅ pinligt.. og skylde skylden på hunden.. glem det.. nogle har fået et billigt grin i hvert fald..

Kommentér på:
lort...!

Annonce