LORT!!! {{forumTopicSubject}}
ARRRGH !!
er elev i en Pilgrims butik. er udlært til februar, så fagprøve og alt det fis starter nu. Har indtil på onsdag kl 12 til og aflevere min problemformulering. afleverede den så for en mdr siden og følte bare der var styr på det og jeg havde den mdr ekstra til at begynde på den.
min fagprøve skulle omhandle vores ombygning, hvor jeg ville sætte det hele op imod hinanden omkring før og efter ombygningen.. meget kort fortalt..
nu har jeg lige fået en besked fra min chef omkring den ombygning. selve Pilgrim har så valgte og udsætte ombygningen til i starten af næste år. F*** !!! så nu kan jeg ikke bruge alt det jeg har lavet til en skid !!!
skal nu finde ud af hvad min fagprøve nu skal omhandle, skal have skrevet den nye problemformulering og afleveret den til min kontaktlærer, som skal godkende den før jeg så kan aflevere den på kontoret på onsdag inden kl 12... + har rigtig mange overarbejdstimer i denne uge... aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..
ved ikke om jeg skal græde eller grine
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 334
Kan du ikke forklare din chef at du simpelthen ikke kan møde på arbejde i morgen, fordi du er nød til at bruge hele dagen på den her opgave og at du er stresset nok i forvejen oven på den her melding.
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 537
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
JEg ville vejlede til at lave et mindmap hvor du skriver en masse tanker og ideer ned - Skal det være en evt. salgsoptimering eller lign. Du kan med fordel bruge julen at skrive om - Der er rigtig mange som køber det som du gerne vil hvis du bruger en masse tid på at inspirere via udstilling hvor du nøje har brugt teorien som 5'er - visuel markedsføring osv.
Nu kender jeg ikke helt din butik! jeg er i Dansk supermarked og har mest erfaringer i kædedriften, men jeg ved hvad der kræves af en fagprøve - så prøv evt at sende en privat besked hvis du har nogle spørgsmål.
VIGTIGT VIGTIGT husk alle strømmene og dybden i din opgave
Du skal beskrive kundestrømmen, hvordan du fanger
du skal beskrive varestrømmen i butikken
du skal beskrive informationsstrrømmen her er det godt at arbejde ang personligt salg
og til sidst men absolut ikke mindst pengestrømmen
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
er virkelig også stresset lige nu og det kører bare rundt i hovedet.
synes bare det ser sort ud.
Heidi med muttedrengen
tusind tusind tak. det vil jeg gøre..
har snakket med min kontaktlærer, hvis jeg føler mig for presset og jeg ikke rigtig når og finde noget. så har jeg mulighed for at få den udsat. men hovedet kører på høtryk lige nu og så håber jeg der kommer noget. men glædet mig virkelig til den fagprøve fordi jeg virkelig synes det var godt det jeg havde fået skrevet.. men nu må vi se hvad der sker.
min chef er ved at arrangere, så min vagter bliver korter de her dage.
Men nu må vi se hvad det bliver til..
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
LORT!!!