{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp::::Hvalpen æder "l..t"
  • #1   30. nov 2009 Det er meget "normalt" for især hvalpe, at snuppe en lille bæ. Det bedste man kan gøre, er at fjerne alle eftenladenskaber, så der ikke er noget der frister. Man kan også få noget hos dyrlægen, som kan puttes i maden, så den ikke skulle få lyst til at spise det. Nogle bruger også annanas, da det skulle have samme virkning.
    Det kan også være, at den får et foder som den ikke fordøjer så godt, så det der kommer ud i den anden ende stadig "dufter" som foder.
    Det er rigtig ulækkert og en uvane, når hunde spiser lort. Jeg ville være tæt på hunden når den er ude, så man kan nå at gribe ind i tide, hvis der er noget der frister.

• #2   30. nov 2009 Det er helt normalt, når de er så unge, min hunde stoppede helt af sig selv med det, grunden har jeg hørt er at de ikke fordøjer deres mad helt, så der stadigvæk er noget i, når det kommer ud igen....

Du kunne gøre som jeg, køb frisk ånde i en dyre handel, til deres hun, så lugter han da i det mindste ikke hehe...

• #3   30. nov 2009 Det lyder helt rigtigt når det drejer sig om eget "affald", men problemt er også når vi hver dag har vores daglige turer i skoven. Dér er det jo ikke så nemt at stoppe ham. Vi syntes jo det er dejligt for begge hunde at få lov at løbe frit rundt og lege....

• #4   30. nov 2009 en god måde at stoppe det på er at komme ananas i hundens mad......så smager afføringer grimt og den stopper med spise sin egen l.....

• #5   30. nov 2009 Er bange for der desværre ikke er andet at gøre, end sige nej, og have tålmodighed.
    Bine kunne heller ikke stå for det da hun var hvalp. Det begyndte at hjælpe på det da hun var 1 år. Dog har hun stadig svært ved at lade kattelorte ligge ;o)

Kommentér på:
Hjælp::::Hvalpen æder "l..t"

Annonce