{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Aktivering fransk bulldog {{forumTopicSubject}}

Så er der nye problemer..
Vi elsker vores lille vildbasse, men han opfører sig det meste af tiden som en røv med ører - og eftersom vi er ejere må det være fordi vi ikke giver ham hvad han har brug for.
Han bider hele tiden, snapper efter hovedet, hænder, fødder hopper op og bidder fast, gør ekstremt meget (af os) osv.

Vi har forsøgt at gå flere ture med ham, lukke ham mere ud på terrassen, gemme legetøj og mad, give ham mere opmærksomhed og alt muligt andet. Men lige lidt hjælper det..
Så vi er kommet til at det ikke kan være motion han mangler men nok nærmere mental aktivering, har i nogle gode forslag til disse?
Vi er ved at blive sindssyge herhjemme og det er umuligt at hygge med vores hund medmindre han er kørt fuldstændig død og sover. Det fungerer hverken for ham eller for os.
Derfor tager vi imod gode aktiveringsråd med kyshånd - også meget gerne aktivering som ikke indeholder mad! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering fransk bulldog
  • #1   22. jun 2013 Hvor gammel er den? smiley

• #2   22. jun 2013 http://www.harmoniskhundeliv.dk/27895383
    der er nogen her med og uden godbidder:D

• #3   22. jun 2013 Hos os hjælper kontakt til andre hunde, hvor han kan lege. Og så er vi begyndt til agility, det blir han helt vild træt af. Han får også en kong hver dag, den elsker han at bruge tid på. smiley
    Men vi har i forhold til dig en rolig hund ligeså snart han er hjemme - men måske er der noget af de nævnte ting der kan hjælpe smiley

• #5   22. jun 2013 sabina han er 15 uger efterhånden, så ikke så gammel - men derfor skal aktiveringen jo stadig være der for han har brug for den smiley

• #6   22. jun 2013 Lykke vi fokuserer også meget på at han skal have ro om sig, men jeg er sikker på at det er understimuleringen da vi ligesom har startet fra punkt nul med det hele og så skruet op for eks. hvor lang gåturen skal være ift. hvad hans behov er.

Han skal bare have lov til at have sine hvalpeflip, gnave i ting og gumle på fingre. men han lægger op til leg og han bider hårdt, ikke som han tidligere har gjort når tænderne lige kløede lidt. Det her er meget tydeligt for at få en reaktion.
    Træning bruger vi en del tid på, men max 5 min. ad gangen så det ikke ender ud i at han mangler koncentration og sessionen bliver afsluttet negativt, det skal være en positiv oplevelse for ham smiley

• #7   22. jun 2013 pia - agility med en fransk er ærlig talt aldrig noget jeg har overvejet, men det skal da helt sikkert på tegnebrættet. Vi vil gøre alt for vores lille "røv" hund smiley
    Hunde møder vi heldigvis mange af da vi bor i et villakvarter og tæt på en hundeskov, det er helt fantastisk - og så bor hans bedste-ven lige inde ved naboen.
    Kongen får han når han er alene hjemme, så er det lidt en fest at vi går og han skal helst passes lidt på ift. mad - han er blevet lidt småfed så det skal han lige vokse fra. Derfor er den forbeholdt særlige begivenheder, men godt at høre andre også har gode erfaringer med den! smiley

• #9   22. jun 2013 Stina tørfoder i aftivitetsbold og gemt i hele lejligheden har vi også, men det med slagteren har jeg ikke tænkt over før, så det skal vi da helt sikkert. vi er praktisk talt nabo til en slagter så nemmere kunne det ikke være.
    Den bog må jeg helt sikkert eje, den virker rigtigt god og fornuftig, tusinde tak for link! smiley

Kommentér på:
Aktivering fransk bulldog

Annonce