{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror ikke der er mere næring i min mad
  • #1   7. jun 2013 Herhjemme smager maden heller ikke af meget, hvis Tjalfe er i det humør der hedder "jeg-får-aaaaldrig-noget-at-spise-og-det-der-hældes-min-skål-tæller-ikke" smiley Men som regel er han god til at gå hen og lægge sig, når maden kommer på bordet, for han ved godt jeg ikke gider at han tigger smiley

• #2   7. jun 2013 FANTASTISK billede.. Hahaha..

Ja, Bertha kan også godt suge al næring ud af maden i ny og næ smiley

• #3   7. jun 2013 Sejt er det sådan en pædagogisk skillings linje du har der "Stop hunde, til strømpen og ikke længere" ;-);-);-)

• #4   7. jun 2013 Haha ja, det er et viskestykke jeg ligger der for at de ved hvor de må gå til og ikke længere. Det var for mopsernes skyld, for de er gæstehunde og kender ikke den usynlige linje, så nu kunne de se hvor den var smiley

Men uanset hvor de var, så blev der fulgt godt med og mens jeg spise var der 4 hunde og en kat der overvågede mig - ikke meget smag der var i den mad *GG*

• #5   7. jun 2013 Ha ha ha et herligt billede smiley Sikken en håbefuld flok...kunne jo være du var ved at bage hundegodbidder eller lave vovse gæstemad smiley Man har vel lov at håbe smiley

• #6   7. jun 2013 Det er nok også lidt min egen skyld at de tigger sådan. Har jo med at kaste en godbid i ny og næ smiley
    Vil bare ikke have dem inde i køkkenet pga varme gryder og ovnen smiley

• #7   7. jun 2013 Herhjemme har jeg også en tiggerøv med stort T, når det kommer til mad- men hun er jo heller ikke mops for ingenting smiley

• #8   7. jun 2013 "Hvis jeg stirrer længe nok kan det være, at isen på magisk vis kommer herned"

profilbillede
  • #9   7. jun 2013 Hahahaha ja det er sku nok det de tænker. Hvis man bare stirre længe og intenst nok... smiley

• #10   7. jun 2013 Ginger så giv dog de stakkels kræ mad smiley De formår jo at ligne nogle der ikke har fået noget at spise i 14 dage.
    De er helt vilde i blikket smiley

Skide godt billede.

• #11   7. jun 2013 Ja det er så synd for dem, de får aldrig noget de stakkels dyr smiley

Tak smiley

• #12   7. jun 2013 Tja Alfred bruger det udtryk at se "bedrøvet" ud så tror han det givet et stykke kage..

profilbillede
  • #13   7. jun 2013 årh hvor er det dog bare nogle fantastiske billeder smiley lucky er heldigvis ikke den største tiggerøv(endnu) men han render tit rundt ude i køkkenet for at se om vi nu alligevel ikke havde tabt bare en lille krumme.

Men han går tilgengæld helt amok når vi så meget som tænker på hans godbidder, hopper rundt og kan slet ikke finde ud af hvad han skal gøre. hvis man venter længe nok begynder han at sitte eller dække, for det er sikkert det vi vil be ham om..:p er så et problem når man gerne vil lærer ham at give pote. DOH!-.-'

men hvem kan dog stå for det fjæs..

profilbillede
  • #14   8. jun 2013 Jaeh, har også to der er ret gode til at tigge smiley

Sasse skal endda lige understrege hvor lækkert det ser ud nogle gange og slikker sig om munden smiley

profilbillede
  • #15   8. jun 2013 Hahah hvor er de bare søde smiley

Kender det godt smiley
    Har to dyr herhjemme der er eksperter i at ødelægge min frokost smiley
    På trods af at der aldrig er faldet noget ned til dem, så tror de virkelig på at jeg nok skal tabe det før eller siden haha...

profilbillede
Kommentér på:
Tror ikke der er mere næring i min mad

Annonce