min mor tror ikke på mig {{forumTopicSubject}}
som skrevet så tror min mor ikke på mig, når jeg siger at mine børn ikke få lov at behandle min hund som en bamse, lucky vil stadig være en del af familien , og selvfølgelige kommer barnet til den tid i var første række men ikke i den grad som de har gjort ved min mor og min søster , idag var mig og luffe oppe ved min søster , som har 2 børn og den ene på 3 syns det sjovt at nappe luffe jeg siger først at det skal han ikke, og han bliver ved , så råber han ham ind i øret før så ryster han jo hovedet , og så slår ham med en pind, og der havde jeg haft fat i ham 3 gange og til sidst tog vi simpelthen hjem, ikke om jeg vil fnde mig i det , hvorfor lære man ikke ens børn sådan nogle ting . .
jeg vil altid give mine børn lov at give ham tøj på og han skal ha et sted hvor det bare er ham som kan være i fred , men nej nej det tror min mor ikke på , og det irretere mig for jeg ved det bliver sådan ..
hvad med jer hg ? selvfølgelig har det ændret sig med hensyn til jer og hunden , men i skider da ikke på den ? og lader barnet lege så tosset den har lyst .. og også med ben ikke og tage det fra hunden..
eller er det bare mig som syns folk er så dårlige til at lære deres børn at omgås dyr. -
min søsters pige havde fået en killing og den fik og går nærmest ikke selv lov at gå hun løfter sådan på den ,og når jeg passer hende så siger jeg hun skal sætte katten ned , så sagde pigen . hvornår skal du hjem ? .. hun er 6 år .
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 600 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.939
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Hvorfor det???
okt 2004
okt 2004
okt 2004
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Det tænkte jeg nok du mente men jeg kunne ikke lade være ;o)
Her i huset kommer ungerne først, men hundene følger tæt efter.
Jeg kræver gensidig respekt for hinanden om man er hund, barn eller voksen.
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
det er ingen tøj ingen slag ingen råben i øret ikke gå til hunden når den sover (self.sker det men vi gør hva vi kan for at undgå det) hunden skal spise i red hvilket er nemt fordi han får to gange om dagen og der lukker vi børnelågen men ben kan Theis godt tage fra ham hvilket jeg mener er vigtigt hvis der skulle ske et uhæld så han også kan få ben hos mine forældre når deres hunde får
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.229
det har hun selv lært os, at det gjorde de i børnehaven, når de havde lavet ballade. så blev de sat i et rum for sig selv, selvfølgelig stadig med legetøj og sådan noget, men så de kunne se, at det var altså ikke sjovt når man ikke måtte lege med de andre..
min mor tror ikke på mig