{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hvad tror i? {{forumTopicSubject}}

Faldt lige over en "ældre" artikel fra December sidste år.
Så beklager på forhånd hvis den har været oppe herinde i en tidligere tråd smiley

Men ville gerne høre hvad i tænker om denne artikel.
Og om jeres egene personlige erfaringer hehe.

http://www.dagens.dk/videnskab/derfor-stirrer-din-hund-p%C3%A5-dig-n%C3%A5r-den-skider

Synes ikke rigtig at Jessie kigger på mig når hun besørger. Måske lige et enkelt hurtigt blik.
Ved ikke hvorfor, men jeg kigger væk og giver mig god tid til og finde posen frem og gøre den klar imens hun bliver færdig. Meste for at man ikke bare står der som et andet fjols og glor på at ens hund Ski*** hehe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad tror i?
  • #1   20. aug 2016 Jeg synes det er nogle lidt sjove bud må jeg indrømme, især det sidste. Ud fra den tråd der lige har været om pinlige pøller, virker det ikke som om, at hundene gerne vil have et privat øjeblik smiley
    Jeg hælder nok mest til den forklaring med at hunden sidder i en udsat position og holder øje med, om vi fornemmer farer i nærheden, men jeg aner det ikke.

    Atlas holder i hvert fald øje med mig, når han er i gang, men han sidder ikke og stirrer.


  • #2   20. aug 2016 Lia kigger ikke på mig, men jeg hælder mest til belønningsteorien.

  • #3   20. aug 2016 puk. hun kigger altid på mig smiley

  • #5   20. aug 2016 Trille vender næsten altid ryggen til mig smiley det er meget sjældent at hun får kigget i min retning..

  • #6   21. aug 2016 Milo giver mig blikket hver gang. Den med den udsatte situation virker ret logisk for mig.

    Udover Milos stirren ligner han en som er ved at falde i søvn. Langsomme tunge blink, som jo ganske vidst er et dæmpet signal. Som om han siger "slap bare af mor. Jeg skider bare lige lidt".

    Om han er blevet skældt ud ved tidligere ejer, ved jeg ikke. Jeg plejer bare at blinke tilbage og lade ham skide færdigt smiley


Kommentér på:
Hvad tror i?

Annonce