{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Hvad tror i......? {{forumTopicSubject}}

Den burde nok hører til på Kattegalleri eller andet sted, denne her tråd, men nu prøver jeg lige at spørge alligevel... Vores kat som vi har haft i 2 år ca., fra han var killing - er ikke set i tre uger. Han er som sunket i jorden smiley Han ER kastereret, og plejer ALTID bare at sidde lige rundt ved huset, for det meste i garagen, og det ligner ham overhovedet ikke at strejfe rund omkring.

Så mit spærgsmål til jer, er så om i tror at vi får ham at se igen, eller vil i mene at alt håb er ude... Eller kan det lade sig gøre at de er væk længe, for så at dukke op igen på et tidspunkt? Ved slet ikke hvad jeg skal gøre, han er ingen steder.. Vi har været i samtlige skure og garager og ting og sager her på vejen, men han er ikke lukket inde eller noget.. Hvad gør jeg? Hvad havde i gjort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad tror i......?
  • #1   12. maj 2012 Mine forældres gamle kat ( som nu er aflivet ) hun kunne være væk i flere dage nogle gange. Men hun kom altid hjem igen efter en uge.

    - men det lyder godt nok til din har været væk i noget tid smiley


  • #2   12. maj 2012 Min bonusdatters kat har lige været væk i 6 måneder og er nu kommet hjem igen. Min egen gamle kat kunne også være væk i ugesvis - så alt håb er slet ikke ude.


  • #3   12. maj 2012 Om han kommer tilbage, kan jeg selvfølgelig ikke vide, men hvad jeg havde gjort, ved jeg. Først havde jeg meldt hos katteregistret, at han var væk og siden hængt efterlysninger op i alle butikker i en radius af nogle kilometer, hvor jeg også bad folk lige tjekke skure og den slags.

    Krydser fingre for, du finder ham. Det er rædselsfuldt at gå rundt i uvidenhed.

    Jeg Har engang fået en kat tilbage efter et halvt års tid. Han var dog ikke normalt ude men var kommet ud og forsvundet. Han dukkede op i den anden ende af kommunen efter vinteren og var nærmest kun skind og ben, men han blev identificeret på sin øretattovering og endte med at komme sig. Så det KAN lade sig gøre, men som sagt var han ikke normalt ude, så han er formentlig panikken og kommet væk på den måde? Jeg ville selv synes, det arv mærkeligt, hvis en kat, der normalt er i nærheden, var taget på tur, men den kan selvfølgelig også være blevet skræmt af et eller andet og kommet for langt væk


  • #4   12. maj 2012 Min gamle kat, forsvandt og var væk i knap 1 år. Pludselig sad den ved vinduet og ville ind.

  • #5   12. maj 2012 Lav sedler og stop dem i naboernes postkasser.

    Bed dem om at lede i deres skure, udhuse mm.


  • #6   12. maj 2012 En jeg kender fandt sin kat efter 3 uger.

  • #7   12. maj 2012 Det er aldrig ok at beholde en andens kat.

    Jeg har også haft en kat, der besøgte naboen. Jeg opdagede det ved, at min kat indimellem sad i hendes vindue.

    Jeg måtte så lige over og tage en snak med hende om, at missen ikke tålte hvad som helst at spise, og om hun ville overtage katten helt, når nu de lukkede den ind og fodrede hende med ting hun ikke tålte.

    Derefter lukkede hun ikke længere katten ind hos sig.


  • #8   12. maj 2012 Vores er også en mainecoon blandet med skovkat..

    Ja jeg frygter nemlig også at han bliver aflivet hvis han bliver 'fanget'. Tror jeg vil til at lave nogle sedler og hænge op osv. Nej han er desværre ikke mærket eller noget, så det gør lige chancerne endnu mindre. Håber bare at vi ser vores øjesten igen. Det ville være helt forfærdeligt hvis han aldrig kom hjem igen...


  • #9   12. maj 2012 Jeg er ked af at sige det, men mange semi-langhårede katte bliver nuppet af andre og holdt inde som "deres" kat.

    Endnu en god grund til en løbegård eller en indhegnet have.


  • #10   12. maj 2012 Jeg havde fået 2 killinger hjem - 2 søstre..rigtig flotte katte... Jeg havde haft dem inde de første 14 dage.. Og havde trænet med dem at når det blev banket på gryde med grydeske så betød det lækker mad.. Så de kom altid når jeg bankede på gryden..

    Men da jeg på 3 dagen havde haft dem ude i 10 min og bankede på gryden, kom der ingen katte. Jeg gik hver dag i 4 dage og bankede på gryden og kaldte på dem.. Jeg spurgte mine naboer om de havde set dem - det havde de ikke..

    På 4 dagen havde jeg fået lavet sedler og skulle til at hænge dem op, da jeg ser en seddel med mine katte - hvem der savnede sine 2 katte??

    Ja det gjorde jeg..

    Hende der havde kattene, påstod at hun havde taget dem fordi de ikke var øremærket og derfor måtte de jo være stukket af.. Det sjove er bare at jeg mødte hende flere gange som jeg gik og kaldte på mine katte - men hun nævnte da intet om at hun havde mine katte, og hun boede lige skråt overfor mig :O(

    Tror bare hun fik dårlig samvittighed over at ha snupset mine katte, da hun hørte hvordan jeg gik og ledte efter dem smiley

    Du skal nok få din kat tilbage - det håber jeg ihvertfald :)))


  • #11   13. maj 2012 Ej jeg er virkelig virkelig nervøs for at han er blevet 'taget' nu smiley Håber der er nogle der får dårlig samvittighed, ligesom din genbo, og lukker ham ud igen. - Fordi hvis han er taget og bliver lukket ud på et tidspunkt er der ingen tvivl om at han løber hjem igen.

    Håber så meget han kommer tilbage. Vi savner ham SÅ meget


  • #12   13. maj 2012 Er han efterlyst alle steder? Dyrlæger, dyrenes beskyttelse mm.

Kommentér på:
Hvad tror i......?

Annonce