{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Hvorfor svarede hun ikke igen? {{forumTopicSubject}}

Var ude og besøge mine gamle naboer igår og havde Ginga med da deres tæve og Ginga altid har nydt hinandens selskab:0)

De har så i mellemtiden fået en hvalp som ikke er helt rask mener den er 6 mrd og den har mange smerter hvilket umildbart får den til at flyve lige i flæsket på andre hunde, derfor hilste Ginga ikke på hvalpen og de var adskilt af et børnegitter...

Men 2 gange fik hvalpen sniget sig forbi os ig hoppede op på gitteret og gik helt amok, i mange situationer kunne det være endt galt, HVIS Ginga havde reageret på hans angreb og også var faret op!

Men hvorfor gjorde hun ikke det? Hun blev stående helt op af gitteret og drejede kun lige hovedet væk? Er det fordi hun vidste han ikke kunne nå hende eller er hun "konfliktsky" hun har aldrig virket underdanig?!

Skal lige siges at jeg ikke synes hun gjorde noget forkert i ikke at svare igen men undrede mig over det, når det var så tæt på og han ikke bare gøede men virkelig prøvede at få fat på hende!

(Efter episoden blev han sat i et stort bur så han kunne slappe lidt af og så det ikke skete igen)

Og før nogen nævner det, så vidste jeg ikke hvalpen var sådan og ringede og spurgte inden om hun måtte komme med og det måtte hun godt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor svarede hun ikke igen?
Kommentér på:
Hvorfor svarede hun ikke igen?

Annonce