Sit. Ryk ind! {{forumTopicSubject}}
Som nogle nok har hørt at jeg blevet flyttet til et andet hold, da min træner måtte stoppe med holdet.
På det nye hold, går der en træner (indviklet? Jo ;o) ). Da jeg var ude at træne på holdet første gang (i tirsdags) så hun Mille og jeg i action. Hun så Mille satte sig lidt skævt i sit, og spurgte hvorfor jeg ikke fik hende til at rykke ind. Jeg svarede at det gør jeg også i plads, men ser ingen grund til det i en sit-øvelse. Hun sagde så at dommerne trak ned hvis hundene satte sig skævt. Det har jeg ikke oplevet endnu, men det kan være det kommer...
Så er det så jeg tænker, om det er mig der er forkert på den. Kan jeg ikke komme til at ødelægge noget hvis jeg begynder at bede Mille om at rykke ind i sit-øvelsen. Det er ikke altid hun sætter sig skævt (sker kun en gang imellem) og derfor har jeg ikke trænet det endnu.
Hvad skal jeg dog gøre. Følge hendes råd eller lade være?
Hilsner fra den forvirrede Rikke
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Okay, så blev jeg så klog. Du mener altså ikke at der kan ødelægges noget? Vil du mene at jeg skal gøre det, selvom det sker 1 ud af 10 gange?
Nu må vi se. Jeg skal nok også lige falde til på holdet. Så kan det være jeg bedre kan tage imod andres råd :o)
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Sit. Ryk ind!