{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Hundesprog? {{forumTopicSubject}}

Mille kommer tit med sit kødben eller legetøj eller lign. og "kaster" det over til os, det ser virkeligt sjovt ud, hun tar nærmest tilløb, og smider det afsted med munden. :o)
Vi kan bare ikke helt regne ud hvorfor? Det er ikke fordi hun vil lege med det, hun vil hverken trække i det, eller hente det hvis vi smider det, hun lægger sig bare og kikker forventningsfuldt på os. Prøver vi at lege på andre måder med det (gemme, små hurtige ryk el. lign.) så tar hun det som regel og går sin vej igen.
Er det fordi hun bare gerne vil give os en gave, og dele kødbenet med os?
Nogen gange kommer hun også og propper gnavebenet direkte ind i hånden på os, men det er fordi hun har opdaget det er meget nemmere at gnave på når vi holder det for hende.. ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundesprog?
  • #1   4. jun 2010 Min Simba tager forskellige ting i hjemmet og kommer så spadserende hen forbi os med logrende hale , dette adfærd tager jeg som en kontaktmetode han bruger

mon ikke det er det samme jeres gør ?

• #2   4. jun 2010 Det kan godt være hun bare prøver at fedte sig lidt ind.. ;o)
    Nogen gange smider hun også sit gnaveben ned fra sofaen, og så tar vi den op til hende, hvorefter hun smider den derned igen med vilje! Sådan bliver vi så ved et stykke tid, indtil man føler sig som mor til et barn på 2 der tester grænser og bare vil have os til at samle op igen og igen.. ;o)

• #3   4. jun 2010 hi hi det gør min hund også, nogen gange kaster jeg igen, så kaster vi frem og tilbage indtil hun ligger sig ned og tygger i det, det sker også med hundemad, og hun synes selv det er vildt sjovt.
    hi hi ih ja det med sofaen kender jeg også godt, det helt rigtigt det ligesom et lille barn, de er nu dejlige : )

Kommentér på:
Hundesprog?

Annonce