{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

gør- meget dumt? {{forumTopicSubject}}

ja det er sku nok et rimeligt dumt? men nu kommer det alligevel:D
min hund gør nogen gange når vi er ude at gå sent om aftenen, fx der er en fodboldt bane, en helt lukket en, mange bruger til at lade hundende rende i, det benyttede vi os af så hun kunne komme ud og spæne lidt:)
anyway, der kommer en folk teens gående, du går helt hen til banen og stor bare sådan lidt og hænger ud, sussi stopper helt stift op og gør et par enkelte gange, hun stopper i det samme jeg siger hun skal knutte kaje:)
er det for at beskytte mig? gør mig opmærksom, eller opmærksomhed søgende-- jaa hvorfor gør hun det, ? det sker kun meget sjældent og kun om aftenen på gåtur:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gør- meget dumt?
  • #1   18. maj 2013 eller ber hun dem pænt om at skride:P?

  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #3   18. maj 2013 Enig med Kira. Luna gør af to grunde når det er mørkt, enten er det "HOV! Der var noget? Jeg er sikker på jeg så en flodhest!! Kan i ik se den?!".. ellers er det når hun har sat sig i mørket for at skide, og vi så er kommet for lang væk.. "HALLÅ!! VENT LIGE!! Jeg skynder mig jo alt det jeg kan? Does "leave no dog behind", mean nothing to you bastards?!" (Ja, hun er multi sproget)

  • #5   18. maj 2013 Hunden gør ikke for at beskytte dig;) den gør for at beskytte sig selv, den bliver simpelthen usikker eller bange og gør for at få dig til at hjælpe eller for at skræmme den farlige væk;)

Kommentér på:
gør- meget dumt?

Annonce