{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

Ulven hyler {{forumTopicSubject}}

Hold da op jeg fik et chok! >_<
så sidder jeg med min computer og ser en serie på nette, og så pludselig ud af den blå luft begynder Kaito at hyle som en ulv, og jeg mener hyle som i "nu hyler ulven mod månen" hyl og han lå kun lige halvanden meter fra mig >_<
Han har ALDRIG gjort det før, og det var fuldstændig umotiveret >_<
og højt skal jeg lige hilse og sige!
havde jeg ingen ide om han kunne!
haha, min næste tanke var, hvordan lærer jeg ham det på kommando smiley kunne være lidt sjovt
"hva siger ulven?"
Mors lille ulve hund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulven hyler
  • #1   8. maj 2013 Er der løbske tæver i nærheden? Det er højsæson for løbetid, og mange hanner reagerer med hylen.
    Vi har tæver, og de hyler (kalder på hanner) under løbetid. De kan også finde på at kalde os hjem, hvis vi er væk. Det er herligt med naturhunde.

• #2   8. maj 2013 haha, ja, men det kræver jo lidt at man kan "frem provokere" ham til det.. eller fange ham i at gøre det smiley

• #3   8. maj 2013 den havde jeg ikke lige tænkt på Malene, men det kan du da have ret i.. og har ingen ide om der er løbske tæver i nærheden.. bor langt ude på landet, men naboerne har da hunde..

• #4   8. maj 2013 Min chihuahua lyder naturligvis ikke som en ulv, men hører han toner i bestemte svingninger så som ambulancer, meget høj musik, min accordeon, sirener osv. Så hyler han, ligesom en ulv gør, selvom det naturligvis er lavere!

• #6   8. maj 2013 haha Isabelle, sødt..
    Kaito han stak i et Laaaaaangt hyl.. og det gjorde han så 2 gange
    Bella fattede heller ikke hva der skete så hun for op og blev møg forvirret >_<

• #8   8. maj 2013 Min nabo valgte at kn*lde for åben altan dør og vupti havde jeg 2 hylende ulve på altanen smiley

Ikke at det på nogen måde lod til at distrahere naboen smiley

Døren blev først lukket, da hendes underbo stod med en megafon i sin have og råbte " tak for showet og kan vi SÅ få lukket den dør"

Slam!

Og så holdt mine hunde op med at hyle smiley

• #9   8. maj 2013 Pia: ja det jo lige det med at fange dem i sek, men det er første gang han har gjort det, så må jo se om han gør det igen en af dagene, eller om det var et one-night stand smiley
    turbo: Hahahahaha >_< fedt

• #10   8. maj 2013 min hanhund uler som en alarm nogen ganger om natten i søvne... nogen ganger vogner jeg før han begynder at ule ( hører ut som han har mareritt ) så begynder jeg at synge en bestemt sang men lav /rolig stemme og så ser det ud som " drømmen bliver bedre smiley han søver sødt videre uden at våkne smiley

• #11   9. maj 2013 Jeg havde for MANGE år siden en Beagle.
    Jeg hørte ham aldrig gø - tror heller ikke, at han kunne, men når vi sagde "synge fint", stak han næsen i vejret og tudede.

Til en fastelavn gik han med mine børn rundt og sang ved dørene, og så fik han en småkage. Den fangede han hurtigt, og siden gik han selv rundt ved folks døre og "sang" for en småkage.

(Billedet er 36 år gammelt)

profilbillede
  • #12   9. maj 2013 Lia gør det i søvne. Det lyder så godt, men jeg har ikke kunne få hende til at gøre det i vågen tilstand. Når vi "synger" sammen er det mere pjat-hyl og bjæffen.

• #13   9. maj 2013 hehe, det nogle søde historier i kommer med smiley
    træningen er påbegyndt smiley
    har fundet nogle videoer på youtube med nogle mutter der hyler, det ser ud til at virke.
    men han gaber lige først og så kommer Auuuuuuuuuuuu, det ser dælmer sjovt ud

Kommentér på:
Ulven hyler

Annonce