{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

stresser {{forumTopicSubject}}

ihh... skrev et indlæg i morges ang. min Joey som har fået 2 sår ved kinderne.... de er vasket og smurt, men han er bare så mærket af dem... ikke fordi jeg tror de gør meget ondt, for da jeg vaskede dem og "nulrede" i dem, så sad han helt salig....men han stresser vildt over dem... han kan ligge helt stille og slappe af, og pludselig farer han op og ryster hovedet, som om det klør..... er der nogle som har et forslag til hvad man kan gøre..... ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stresser
  • #1   29. apr 2013 Små sår på kinden burde absolut ikke få hunden til at reager sådan. Kan han have noget i ørerne? Rysten på hovedet er oftest pga skidt i ørerne.

• #2   29. apr 2013 måske der er en rift et sted du ikke har kunnet se ... jeg ville nok få ham til dyrlæge og set efter ....

• #3   29. apr 2013 Jeg tænker med det samme på hotspot......... Kan du tage et billede af det og lægge herind?

• #4   30. apr 2013 Så har min kæreste været til dyrlæge med ham...Joey vågnede kl. 3 i nat og kunne ikke sove... stressede ekstremt og vi ku imorges se at der pludselig flød blod fra såret... så synd for vores "lille" dreng... men det var "bare" et meget betændt sår, og som dyrlægen sagde, så kan det starte med et ganske alm. lille bitte hul fra en hjørnetand, men det bliver jo fyldt lynhurtigt med bakterier, og derfor har vi ikke set det før det begynder at flyde... men han har fået pennicilin og kløestillende salve.... men han er godt nok påvirket... det sker jo efter 3 dage med hundegæst, hvor han i forvejen havde behov for at sove igennem efter tumlen i 3 dage...men det får han aldrig gjort da det her så forstyrrer hans hvilen hele tiden, så har aldrig set så træt og et eller andet sted overstimuleret hund... han ku næsten sidde og sove, og pludselig farer han op, og op i vores seng...( hvor han aldrig hopper op, men simpelthen for at komme tæt på os..) så ned igen, hvile lidt, pive, klynke, gø ud i det blå...sove... savle.... imorges kastede han lidt op..simpelthen pga. han er så træt og frustreret... så nu håber vi det snart hjælper.... smiley nåååh.....det skærer altså bare i hjertet når ens vovse har det skidt... smiley

Kommentér på:
stresser

Annonce