hund ryster pludseligt :( {{forumTopicSubject}}
Øv altså
Min venindes hund begyndte pludseligt at ryste mandag aften, dette begyndte efter han fik voldsomt stød (statisk elektricitet) af et tæppe der lå på gulvet.
Hun har ikke råd til at have ham til dyrlægen, da hendes søn og datter skal konfirmeres om 14 dage.
Han vil ikke så gerne gå, han står helst bare hvor han nu er og så står han bare helt stille.
Jeg har prøvet at trykke ham på ben, mave,hale, hals og hele kroppen, han piver en smule når man løfter ham op ved at holde foran forbenene (og på rumpen) sådan er han altid blevet båret og er normalt helt tryg ved det.
Han er gravhund/labrador blanding m.m.
en hundetræner har kigget på ham og han mener det er stødet der har gjort den stakkels hund bange Og at han kan være sådan resten af livet eller man kan se tiden an i løbet af nogle uger.
Hunden kan pludselig pive højlydt når han bare går rundt....
der skulle efter sigende ikke være noget når han er ude og gå tur.
for 14 dage siden fik hendes søn en lille hvalp i konfirmations gave, den er vaccineret osv.
Øv øv kunne jeg, havde jeg taget ham til dyrlægen med det samme, jeg elsker den hund meget højt.
Jeg har tænkt på om dt mon ville hjælpe han at komme ud fra lejligheden og måske med mig hjem, men jeg har jo selv en lab på 10 mdr med godt med krudt i - og han har aldrig været sådan en hund der gider lege med andre hunde, så normalt når han er her er min hund jo lidt irriterende for ham.......
øv øv.
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.136
Selvom hunden er blevet bange burde det jo kun at være overfor tæppet og ikke generelt.
Et tjek hos dyrlægen koster mellem 400-600 kr. og de penge må din veninde finde. Og så efterfølgende tage stilling til hvad der videre skal ske med hunden, alt efter hvad dyrlægen konkludere.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 191
kan godt være i mener hun er uansvarlig.... Men nogen gange er man bare ikke helt herre over hvad livet bringer. Og når man pludselig står alene med 3 børn så er det ikke alt uforudset man kan klare. der er flere aspekter i det end bare at åbne pungen.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 812
Der skal meget til før hunde viser smerte og når den piver som du beskriver er det fordi den har ondt!
Et godt råd til din veninde ku være at få en sygeforsikring til hunden (kan hun dog kun når hunden er rask) eller ligge et par hundrede til side hver måned så hun ikk står i en lignende situation igen.
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.853
Næste er så at den hund skal tjekkes af en dyrlæge. Har ejer ikke råd, må hun jo sikre sig med en sygeforsikring, sælge nogle ting, minimere andre udgifter eller noget helt fjerde.
Hun har valgt at eje et dyr, og er derfor ansvarlig for at det kommer til dyrlæge.
maj 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 46
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.780
jan 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 349
hund ryster pludseligt :(