Lyder det som kennelhoste? {{forumTopicSubject}}
Oprettede den anden dag et indlæg om kennelhoste fordi min hund har hostet meget siden torsdag.
Han blev vaccineret onsdag, han har været forkølet et par uger inden hans hosteanfald så måske de to ting kan have noget med det at gøre?
Han et dog ikk så snottet mere som han har været. Hans næse er kun lidt fugtig engang imellem.
Jeg bløder hans mad op for at det er nemmere for ham at synke, han får dækken på når vi går tur, vi går kun korte ture, hans appetit fejler ikke noget, hans adfærd er ellers normal og jeg holder ham i ro. Derudover går jeg med sele med ham i stedet for halsbånd. Synes det har hjulpet lidt når vi går tur. Han hoster meget indenfor.
Har søgt på nettet og synes jeg kan læse de fleste hunde kommer over det af sig selv. Har prøvet at høre kennelhoste på youtube og synes et af klippene lød meget som Felix.
Har bare aldrig haft en hund med kennelhoste så ved ikk hvordan det lyder
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.421
Vi fik antibiotika til Cocio da han havde det.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 812
Jeg fik noget antibiotika med til 6 dage fordi der var gået lidt infektion i det.
Jeg fik også af vide at hunde kan blive forkølet. Så vælger altså at tro på hva dyrlægen og veterinærsygeplejersken siger.
Det sku faktisk have været et videoklip til denne tråd hvor han hoster så i ku høre det men den vil ikk uploade fra min mobil
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
Kende tegnet er ca 8-10 host af gangen typisk efterfulgt at bræk refleksen men lang fra altid. Det er ikke farligt hvis hunden som sagt spiser og drikker og kan holde det i sig. Husk at det smitter utrolig lang tid efter at hunden ikke hoster mere
dec 2009
Grunden til han blev vaccineret var fordi han alligevel sku vaccineres næste måned.
Men han er ihvertfald så frisk at han stadig kan jagte en fugl hvis han ser en eller finder et legetøj frem og vil lege
maj 2008
dec 2009
maj 2008
Typisk cecar milan holdning
dec 2009
+ flere dyrlæger skrive det på nettet så tror altså der er hold i det
Lyder det som kennelhoste?