Lyder det som kennelhoste? {{forumTopicSubject}}
Oprettede den anden dag et indlæg om kennelhoste fordi min hund har hostet meget siden torsdag.
Han blev vaccineret onsdag, han har været forkølet et par uger inden hans hosteanfald så måske de to ting kan have noget med det at gøre?
Han et dog ikk så snottet mere som han har været. Hans næse er kun lidt fugtig engang imellem.
Jeg bløder hans mad op for at det er nemmere for ham at synke, han får dækken på når vi går tur, vi går kun korte ture, hans appetit fejler ikke noget, hans adfærd er ellers normal og jeg holder ham i ro. Derudover går jeg med sele med ham i stedet for halsbånd. Synes det har hjulpet lidt når vi går tur. Han hoster meget indenfor.
Har søgt på nettet og synes jeg kan læse de fleste hunde kommer over det af sig selv. Har prøvet at høre kennelhoste på youtube og synes et af klippene lød meget som Felix.
Har bare aldrig haft en hund med kennelhoste så ved ikk hvordan det lyder
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 812
dec 2009
Han blev vaccineret fordi jeg alligevel sku ind og have det gjort. Oprettede en lignende tråd i går men det var egentlig meningen jeg i den her tråd sku have en video med hvor han hoster men den vil ikk uploade det.
dec 2009
Er virkelig pylret. Tror måske det er fordi han er min første egen hund.
Har bare været rigtig meget til dyrlæge så hvis ikk det lyder nødvendigt at ta til dyrlæge er der selvfølgelig ingen grund til det
dec 2009
dec 2009
Troede krumme mente man ku få noget ved dyrlægen som var til hunde.
Jeg er bare i tvivl om det er tør hoste eller en slim hoste.
Synes hosten lyder tør men der kommer engang imellem noget gennemsigtig slim op
dec 2009
Kan se Bromhexin findes både som tabletter og som flydende. Hvilken en af dem skal det være?
Hvordan ved jeg hvor meget jeg skal dosere det til ham?
Undskyld jeg lyder så dum og spørger så meget men vil bare være helt sikker jeg gør det rigtigt
dec 2009
Så en sprøjte man køber på apoteket som vidst også bruges til spædbørn?
dec 2009
dec 2009
dec 2009
dec 2009
Lyder det som kennelhoste?