{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Så fik lillemanden en Fatboy seng.. {{forumTopicSubject}}

... eller dvs den bliver først leveret på mandag.
Jeg er spændt på om den lever op til forventningerne (og prisen)
Jeg købte den i møbelland til den formidable pris af 1000 kr. Et par hundrede kroner dyrere end de fleste steder på nettet, men det var via et gavekort på 1000 kr, som jeg har fået forærende, så for mit vedkommende gør det ikke den store forskel.

Er der andre der har denne seng?
Hvor nem er den at rengøre?
Er det filt-fyld, kugler eller?
Er jereshudn tilfreds med den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik lillemanden en Fatboy seng..
  • #1   5. aug 2006 vi er tilfredse med vores, det er krøyer kugler der er i, betrækket kan tages af og vaskes på 30 grader.

• #2   5. aug 2006 Jamen så vil vi glæde os endnu mere til den ankommer.
    Vi har fået ny udestue, så der skal selvfølgelig også en ny seng til, så lillemand kan putte derude. ;o)

• #3   5. aug 2006 Fie gad ikke sin smiley

Hun ville kun ligge på den hvis hendes tæppe lå ovenpå den, ellers lagde hun sig lige så pænt ved siden af den *GG*, tossede hund.

Så den blev solgt videre.

• #4   5. aug 2006 Vi eeeeeeelsker Fie´s Fatboy *GG*

Og den er til at tørrer af, eller så 30 gradre i vaskemaskinen.
    OG posen kan efterfyldes med flere kugler senere hen :o)

Stor Succes herhjemme.

• #5   5. aug 2006 Dejligt den kan bruges Jeniki *S*

• #6   5. aug 2006 Babett har også en fatboy, jeg valgte en sort, hvis jeg kunne vælge om havde jeg gjort det, vil hellere ha haft en i brun, eller sand farvet den sorte ser altid beskidt ud.

Babett gad ikke sengen den første måned ca, men med tiden har hun vænnet til tid den, men hun fortrækker dog stadig sin skummadres:-/

• #7   5. aug 2006 Vi har indtil videre aldrig haft probs med at Rocky ikke vil bruge hans kurv osv. Han har både sækkeseng, blød kurv, tykke tæpper osv og der elsker han at ligge, så jeg håber da at Fatboy´en også bliver en succes.

Jeg har også valgt en sort. Primært fordi den er nemmest at få til at passe ind herhjemme. Det er jo en halv-stor tingest, sådan en i str. large.

Er jeg iøvrigt den eneste herinde der er ved at have flere hundesenge/tæpper/sækkesenge end jeg har sofaer og stole til mig selv???

• #8   5. aug 2006 Jeg har samme slags, bare fra Østrand - så den hedder altså ikke Fatboy - Men Taz æææælsker sin seng...
    Dog vil jeg sige, denne seng kan vaskes ved 60 grader, hvilket jeg syntes er et stort plus.

Kommentér på:
Så fik lillemanden en Fatboy seng..

Annonce