Bange for schæfer... {{forumTopicSubject}}
er det bestemt ikke alle, der er..
I weekenden overnattede vi på hotel, og lillemanden var selvfølgelig med.
Da vi skulle op på vores værelse, fik vi møvet os ind i en elevator, som nok var omtrent 1 kvm, lidt rektangulær.
Ingen tvivl om at Cassius ikke synes det var det fedeste, men han reagerede heller ikke negativt i den trange elevator.
Da vi senere havde været ude at gå og skulle gentage successen, kom der en mand med os ind i elevatoren. Han smilede lidt drilsk til os, kiggede kærligt på hunden, da vi kantede os ind - alle fire.
Da elevatordøren lukkede, stillede manden sig i et hjørne og lod sig sænke helt ned i hundehøjde.
Og så fik han kys - ikke de diskrete let fugtige, men regulære klamme tungeslaskere.... Cassius slikkede ham i hele kraniet og synes at det var en herlig elevatortur, trods den manglende plads...
Det var en sjov oplevelse - og rigtig god miljøtræning for hunden, som den rare mand bidrog positivt til.
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.981
Men har man sagt A.... :o)
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.030
Mine bliver også så begejstrede når der er nogle der vil snakke med dem. Så er det jo kun helhjertede møssere der dur.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.981
Men det var så fint som han gjorde - selvom jeg er ret sikker på, at det krævede vand og sæbe ;o))))
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 52
Jeg går jo til ridning og fra bussen og så hen til rideskolen skal man lige gå en lille kilomet men altså så på vejen står der tit en Schæefer ( Staves ) som gør og gør. Det er lidt irriterende for hunden er jo sikkert sød nok men når du så kommer ridende med din hest og der lige pludselig bare kommer sådan en høj lyd bliver han jo bange..
Men det er ikke fordi at jeg selv er bange for den synes bare det er irriterende at ejerne ikke gør noget for at stoppe dens gøen. De siger bare lige lige så stille til den at den skal holde op og så går de bare ind i deres hus -.-
Bange for schæfer...