{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arion hundefoder
  • #2   28. feb 2013 Mine er lige startet op på small maintenance fra arion, og den kræsne spiser det med velbehag, men synes den ene kløer sig noget efter foderskiftet pga tør hud, så overvejer lidt lakseolie som tilskud

Synes også der kommer lige rigeligt ud i den anden ende.

Så er glad for den kræsne gider spise, men de andre ting tror jeg afholder mig fra, at købe det næste gang. Men tror også det afhænger meget af varianten og hunden smiley

• #3   28. feb 2013 Min får Arion hvalpefoder og fungere helt fint, jeg er meget tilfreds smiley

• #4   28. feb 2013 Min får også Arion Premium her hjemme, hun er møg kræsen, men spiser med stor lyst hvalpefoderet, som er det hun får lige nu smiley

• #5   28. feb 2013 Min har fået hvalpe foderet og spist med velbehag men hun er nu kommet over på voksen foder og vil kun lige nippe til det. Det skal lige tilføjes at overgangen fra hvlpefoder til voksen er sket over tre uger. Men spise det vil hun absolut ikke ellers ingen problemer fin pels, hud og en go portion energi smiley

• #6   28. feb 2013 Det lyder jo "overall" godt smiley Det tror jeg helt sikkert jeg vil prøve. Tror jeg vil prøve lamb & Rice, da Poe har lidt allergi problemer. Også supplere med lakseolie, som jeg gør i forvejen smiley

Kommentér på:
Arion hundefoder

Annonce