11.703 visninger
|
Oprettet:
Arion hundefoder {{forumTopicSubject}}
Har for noget tid siden været inde for at købe hundefoder - og damen fortæller mig at det mærke jeg brugte nu (ARION) ikke var godt for min hund pågrund af det høje korn indhold af korn der var der i , hvilke ville give tynd mave og han ikke ville få de forskellige stoffer han skulle ..
Men jeg har læst at folk er tilfredse med det , er der andre der har hørt det .. ?????
Det skal siges at jeg købt en sæk der hed acana - hvilke han ikke kunne lide så vi gik tilbage til det han var Van til...
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
feb 2012
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 118
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Der er ris og majs i Arion, men der er ikke feks hvede i..
Jeg har brugt Arion til de sidste 3 hunde jeg har / har haft og har været 100 % tilfreds med det.
Min blandingshund fik for første gang i 3/4 år en normalt velfungerende mave da vi fandt Arion og min kræsne hyrdehund gad spise det i flere år.
Der er selvfølgelig hunde der ikke fungerer på det, som der er med alle de andre mærker, men jeg er meget tilfreds med det...
Og hvis din hund fungerer på det, hvorfor så lave det om ?
feb 2012
feb 2012
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 6 Emner: 13 Svar: 37
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
Arion og RC er meget langt fra hinanden som foder. Jeg kunne da godt tænke mig at vide hvilken petworld du har været i og få denne rådgivning.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 812
Og hvis din hund fungere godt på Arion synes jeg det er dumt at skifte. Det kan ende i et helvede hvis man skifter for meget.
mar 2011
Følger: 10 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 124
mar 2011
dec 2009
Her er fordelen så ved RC at de har et der hedder Maxi starter, mother & babydog.
Hvilket foder får din hund som almindelig voksenfoder for vil anbefale dig at blive på samme mærke nu når hun er drægtig.
mar 2011
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
mar 2011
feb 2007
Følger: 1 Svar: 12
Del gerne dette link med dine venner - så de også får/ser muligheden for at se materialet om vores ARION foder, og få/se vore gode månedstilbud, vi sender ud hver måned her på fb.
https://www.facebook.com/pages/Overgaard-Labrador-Arion-forhandler/308612252488370?ref=hl
dec 2009
Min westie fik en periode den med laks og ris. Hans pels blev helt gyldenbrun og han fik sår rundt omkring på kroppen. Nu får han RC Dermacomfort som er lavet specielt til hudproblemer og den fungere han på selvom jeg ikk er meget for indholdet. I realiteten kan man ikk sige hvilket foder der er det bedste for hunde er lige så forskellige som os. Nogen fungere på det ene mens andre fungere på det andet.
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.216
dec 2009
Ris og majs ser jeg heller ikke noget problem i. Det er mere når der både kommer majsgluten, hvede, soya osv i, som egentlig ikke hører hjemme i hundefoder. Desværre er det i RC, men som sagt er det det min hund fungere på både med pels og afføring og han elsker smagen af det, så vil ikke skifte en hel masse.
feb 2007
Du skriver din Westie fik sår af Laks & Ris produktet....det vil jeg forsværge ikke var årsagen, vi oplever her at det modsatte sker. Det ENESTE kornprodukt der er i Arion foderet er ris - og det er et meget skånsomt råvare til dyr med fordøjelsesproblemer - der ER INTET ANDET KORNPRODUKT I ARION, det ligger 110% fast, der er HELLER INTET SOJAPROTEIN i. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om, hvor lang tid I lader hunden få af det nye foder - INDEN I EVALUERER RESULTATET???? I skal også vide, at nogle tilsætningsstoffer bliver/arbejder i kroppen på hunden fra 2-6 mdr. efter I stopper med et foderprodukt og går over til et nyt...... såeee TÅLMODIGHED skal der til, men VI VED HELDIGVIS hvor godt produktet er.
TIL ANNE P.:
Hvilken Arion foder bruger du til hvilken race Premium eller Friends serien, hvor mange gram giver du hunden, hvor mange gange fodrer du og hvornår, får han noget ved siden af..."menneskemad" godbidder eller lignende? Der er rigtig mange ting der spiller ind. Hvis den får Premium SKAL DEN UDNYTTE det minimum 83%. Vi ved en helt masse om fodring med Arion, vi opdrætter Labrador og p.t. har selv 4 (tidligere 7), I skal vide, vi gør utrolig meget ud af at vejlede folk rigtig godt når de køber ARION hos os, (vi har altid fuld tilfredshed eller pengene retur - vi har kun glade og tilfredse kunder) vi står næsten til rådighed døgnet rundt i forhold til eventuelle problematikker mht folks hunde og katte, når de handler her. Vi vil KUN folks kæledyr får det perfekte produkt, og dyrene optager og udnytter det meget forskelligt. Vi er meget seriøse omkring foder til dyrene, jeg valgte ARION fordi det er 100 % naturligt og HELT UDEN SOJAproteiner og kunstige tilsætningsstoffer.....
dec 2009
Min westie nåede at få det i ca 3 mdr. Han blev meget gyldenbrun over ryggen, nede på benene og i hovedet. Han har efterhånden mere brun end hvid. Så opdagede jeg sår under hans mave som spredte sig. Købte en shampoo ved dyrlægen som fik sårene til at gå væk. Har hørt andre med westier og hvide hunde at de bliver gyldenbrune af at få laks og ris fra Arion.
Men ved godt det virker for nogen. Havde nogle kunder der havde 2 schæfere som fik racespecific schæferfoder fra RC. De var begyndt at klø sig og få skæl. Jeg anbefalede laks og ris og nu skifter de mellem lam og ris og laks og ris. De siger det bare kører nu.
Jeg ville da ønske min hund ku fungere på Arion, Orijen eller Wolfsblut fordi der ikke er hvede og soya osv i. Men nu er det RC min hund fungere bedst på og har gjort det siden hvalp.
Det er jo levende dyr vi snakker om så ikke alle fungere på det samme
feb 2007
Nej helt korrekt at ikke alle trives på det samme, men vil påstå næsten alle kan tåle Arion, tror rigtig ofte det er tålmodigheden, der ikke altid er tilstede, og mange giver deres hunde andet ved siden af...godbidder der ikke er 100% naturligt, mad og lignende.
Nå men vi er da enige om, det er et super godt produkt, vi får p.t. hver uge 2-6 nye kunder, der går over til Arion.
dec 2009
Du skriver: "Ja hvide/meget lyse hunde kan have tendens til rødligt skær i pelsen men det kommer fra et godt produkt". Vil det sige du mener jeg bare sku fortsætte på laks og ris og lade min hund bliver mere og mere rød + får flere sår på kroppen for det var da jeg var på laks og ris, tro det eller ej og efter jeg gik fra det har min hund ikk døjet mere med det. Og med hensyn til den røde pels. Hvis jeg ville have en brun terrier som ligner en westie sku jeg have købt en cairn men nu er det en westie jeg har og den ønsker jeg skal være så hvid/creme som muligt for at han er racetypisk
feb 2007
Nej gå direkte over til Arion Lam & Ris, og giv den IKKE andet i min. 2 mdr. , og overhold vejledningen på sækken (en ledetråd 10-12 gram foder pr. døgn pr. kg. hunden vejer , hvis det er en alm. familiehund) så skal du bare se!!!!!
dec 2009
Fair nok du ikke tror på han fik sår af Arion. Men Arion er altså ikke godt til alle hunde!
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
Her på denne side sender de arion hundefoder gratis ud ved køb af 395,-
http://www.dyrenes-verden.com/alt-til-hunde/foder/arion-hundefoder.html
Arion hundefoder