{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arion Hundefoder ??
  • #1   18. nov 2010 Jeg har ikke selv erfaringer med det, da jeg bruger Royal Canin og Eukanuba, men kender en del der bruger det, og de er meget tilfredse med det.
    Det er også kanon godt foder og er i lige så god kvalitet som RC og EU.

• #2   18. nov 2010 Vi er godt tilfredse. Fodre med Arion light

• #3   18. nov 2010 Det lyder godt... indtil videre kan hun også lide det, så det tegner jo lovende... smiley

• #4   19. nov 2010 Jeg har prøvet det over et halv års tid og aldrig har tøserne fældet så meget, men ved også at andre er vældig glade for det.
    Det sidste års tid har vi brugt foder fra Lidl blandet med lakseolie og feks. kylling eller fisk. Det fungerer de super godt på og et plus ér at det kun koster ca. 60 kr. for 10 kg. smiley

• #5   19. nov 2010 Vi startede på RC da det var det der var med fra opdrætter. Men Enzo's mave fungerede ikke optimalt på det og han var ikke glad for at spise det. Så vi skiftede til Arion puppy da det ikke indeholder korn og unødvendige biprodukter. Og siden har han været glad for at spise og trives rigtig godt. Sidste dyrelægetjek sagde dyrelægen at han så rigtig sund ud og med en fin kropsbygning til alderen.

• karin l
    karin l Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #6   19. nov 2010 Vi har prøvet Arion foder til vores 5 cocker spaniel, det var ikke nogen succes, alt for meget ud den anden vej, vi fik anbefalet Proformance fra en opdrætter i Sverige, hvor vi hentede en hund, har brugt det i ca. 1 år, det er et super foder

• #7   24. apr 2011 Hej,jeg købre en 9måneder tæve og hun var næsten lige startet på Arion puppy inden,jeg overtog hende og nu 6uger senere har hun strovitter i hendes urin.Om det skyldes Arion er jo svært at sige men jeg har valgt at skifte til Arden Grange hvalp. Hun ska nu ha Rc speciel kost pga den forhøjede ph(den var 8 og ska være 6)og det koster 450dkr for 7,5kg!!! Og ja det er da grænsende til lovligt tyveri men indtil den homøopatiske med.kommer med posten er der ikk andet for. Fortsætter det til sæk er tom samtidig med ovennævnte med.
    -Vov fra Taz,Vet.Sygeplejerske tester hendes urin igen når med.er begyndt at virke.Hun sætter sig for at tis men intet kommer ud,efter vi har gået lang tur og hun har tømt blæren,så når det stopper,får vi testet det inden vi stopper den smertestillende med.

Kommentér på:
Arion Hundefoder ??

Annonce