748 visninger
|
Oprettet:
skal/skal ikke. {{forumTopicSubject}}
Hej hg.
Jeg har 2 hanhunde og vil gerne have en mere.
Nogen synes det er en dårlig idé og andre synes det lyder som en god idé.
Hvad synes i?
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 137 Svar: 496
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
feb 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 9
De 2 andre elsker at snakke med andre hunde, så jeg tror bestemt ikke de ville have noget imod det
Problemet er lidt hvis de skal passes. Der er ikke så mange der kan passe 3.
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
Men har også den sidste måneds tid haft 4 hunde gående som jeg mere eller mindre har passet, men hende min roommate med de 2 andre hunde valgte at få dem aflivet i sidste uge, så syns her er blevet så tomt
men er også i en Skal-skal ikke situation
feb 2013
sep 2012
Sara @ Er helt med på hva du mener, Kumi som Kaito's søsters hedder er jo også en "one and only" og orker ikke lige en hvalp lige forløbig igen, men Kumi er halvandet så det jo en dejlig alder og skal da have en Kai mere, det havde jeg sagt mig selv, og pludselig så var hun der
feb 2013
Jeg har heller ikke været helt god til at træne den lille, men det er blevet bedre.
Ham jeg kan få, kan heldigvis det vigtigste, som at sætte sig, komme når man kalder, og gå i kkurv, så der er ikke så meget der.
Men det er lidt et problem, hvis man skal have dem passet. Der er ikke så mange der kan passe 3 hunde på en gang...
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
sep 2012
Sara. det med pasning det ved jeg ikke så meget om, har ikke fået mine passet mens jeg har haft dem begge, men når de bliver "passet" er de bare her hjemme, for bor sammen med 2 andre piger og der er altid nogen hjemme men det er jo en debat du skal tage op med dig selv "kan jeg få det til at fungere, eller bliver det for problematisk?"
sep 2012
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 489
Da Luffe, den ældste var 2 år fik vi Buddy, hans halvbror fra samme opdrætter. 2 år senere flyttede Humle ind - og som rosinen i pølseenden flyttede Vega ind i december 12....og nu er flokken komplet. 2 Petit'er og 2 broholmere, det har givet en bedre balance end da de var 3..
Men flokken fungerede fint med de 3 intakte hanhunde sammen. Ingen problemer i det. Heller ikke selvom Humle er 3 gange så stor som de andre. Den fungererer også fint nu, dog skal de små kastereres, da Vega jo er tæve, og vi håber at kunne avle på hende på sigt. Er spændt på hvad det gør ved flokken, at 2 af hanhundene bliver kastereret...
Hvis du har lyst og overskud til nr. 3, skal du da gøre det. For os var det sværere at gå fra 1 til 2 og fra 3 til 4 end fra 2 til 3...
skal/skal ikke.