{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.695 visninger | Oprettet:

Hund og månen {{forumTopicSubject}}

Nu bliver jeg altså nød til at høre hvordan jeres hunde reagere på dette. Ingen af mine hunde har nogensinde reageret sådan som Salik (BeeJay) reagerer.
Jeg vågnede i nat ved at han satte sig op i sengen. Her sad han så i omkring 10 minutter og stirrede ud af vinduet på månen. Efter de 10 minutter satte han i et enormt hyl. Han hyler ellers ALDRIG. Det er ikke sådan et pive hyl men et rigtig dybt og meget højt hyle. Herefter blev han siddende i omkring 20 minutter og stirrede ud til jeg satte sig op og snakkede lidt med ham, hvorefter han lagde sig til at sove igen. Det er ikke første gang han har gjort dette. Han gjorde nøjagtig det samma sidste måned ved fuldmåne.
Er der nogle af jer som oplever noget af det samme?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og månen
  • #4   26. feb 2013 Han er nok en ulv i forklædning smiley
    Men hvor uhyggeligt alligevel..

• #5   26. feb 2013 Eftersom hans race (hvad jeg kunne læse mig til) er i familie med slædehunde, som er tæt relaterede til ulven, er dette ingen unormal adfærd. Det forekommer oftest hos hunde der har stærke instinkter, både hos forskellige slædehunde og jagthunde, da man her fremmer naturlige instinkter smiley
    Jeg passer en hund (Buller der er kvart irsk sætter) og han hyler bare så snart månen er fremme og der er skyfrit.
    Min egen husky gør det ikke endnu, men hun er også kun et år smiley

• #6   26. feb 2013 Han har vel bare kunnet høre ulven i det fjerne smiley
    Ej spøg til side. Måske er det tilfældigt at han sidder og kigger på månen og det så bare er fordi der er løbske tæver i nabolaget. Charlie hyler også ret meget for tiden pga. tæverne (regner jeg da med). Dog kun om dagen og når han er i haven.

• Carl Christian E
    Carl Christian E Tilmeldt:
    aug 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #7   17. aug 2017 Har en labrador og han hyldede her ved fuldmåne rimelig mærkeligt jeg kunne ikke engang komme i kontakt med ham

Kommentér på:
Hund og månen

Annonce