Nogle der har et godt råd??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en dejlig cockerspaniel på snart to år som altid har være en god og dejlig hund.
Der er så desværre sket det han er blevet overfaldet i vores egen have af en muskel hund. Det var en meget grim oplevelse for os alle og især Bastian. Der skete gudskelov ikke det helt vilde han blev bidt i kæben og er kommet fint over det. Men..... Han er nu begyndt at bide ud efter børn der kommer her på trods af han er opvokset med børn.... Han har aldirg ro på sig er meget obs på alt... Slapper ikke af mere og er begyndt at virke stresset....Den mindste lyd reagere han på med volsom gøen og rejser børster.. Han virker vred når vi får gæster... Ved ikke helt om det er helt vildt forvirende skrevet... Men håber der er nogle der kan komme med et godt råd eller hva pokker vi skal gøre... For kunne jeg tage månen ned til han hvis det var det der skulle til gjorde jeg gerne det...
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 1.103
sikke da et meget grim oplevelse for så lille en
hund :-)/
håber han kommer sig ovenpå igen!!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 160
og fofærdelig at ejeren til den anden hund ikke har mere styr på sin hund. lige meget hvilke race...
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 12 Svar: 82
samme ide som de ander ellers prøv at finde nogle børn som har kendskab til hunde og ved hvordan man skal gå forsigtigt til sådan en hund.
Nogle der har et godt råd???