1.197 visninger
|
Oprettet:
hvornår eller viser din hun tegn på alder? {{forumTopicSubject}}
Har jo mine 3 drenge .
2 labber på 6 og snart 5 år og en chihuahua der er 4,5 år.
Bamse,den ædste lab er den mest aktive af dem alle og er ikke begyndt at blive lysere om snuden som mange labber får i den alder.
Kommer en del i hundeskov og møder også en del hundevenner i nærheden af hvor jeg bor på bamse s alder eller yngre der alleerde er begyndt at blive "gråskægget".
Så er jo lidt stolt af han stdig ligner en unghund
Kan kun mærke han ikke er "på" 24-7 som han var for 3 år siden
jun 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 60 Svar: 273
Han er 5 år
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Layney begyndte at blive mere grå for 1år siden. (Hun er 10år og har altid haft hvide aftegninger om snuden) Hun er ikke gammel endnu
Audi og Bobby som begge bliver 4 i år har ikke fået deres første grå endnu...
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 7.910
Jeg er sikker på, at hun om et par år ikke længere er sort/hvid på kroppen, men grå/hvid, genet må være nogenlunde det samme som hos skimlede heste, der fødes sorte og bliver lysere med årene.
okt 2010
Jeg er sikker på, at hun om et par år ikke længere er sort/hvid på kroppen, men grå/hvid, genet må være nogenlunde det samme som hos skimlede heste, der fødes sorte og bliver lysere med årene.
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
- jeg har kun haft Westie, og der er selvfølgelig ingen grå hår at se men hun fik lidt nye lyse pigment pletter i huden omkring snuden.
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 99
Moren derimod er blevet lidt mere "ynkelig" at se på gennem de sidste 4 år, svær at holde huld på i, "hører" ikke længere alle kommandoer - hun gider simpelthen ikke - men hvis man derimod siger dens navn eller spørger om den skal ud og tisse - SÅ er hun der med samme! Søger hen til varme steder i huset og vil hellere ligge på et hårdt gulv end i kurven - førhen var kurven det ultimative. Og så er det legesyge snart noget man ikke ser mere, hvor i mod hun for 4 år siden gerne tog en rundtur i haven med sine hvalpe.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
okt 2010
Jeg elsker selv hendes grå hoved, det giver hende et blidere udtryk, end da hun var ren sort/hvid.
Jeg kan ikke lade være med at smide et billede af min gamle hvidhoved, Jessie taget nogle måneder før hun blev aflivet knap 17 år gammel, en klog gammel dame, der har levet livet.
13 år gammel klarede hun stadig en hel dags drevjagt og hun har smidt ufattelig mange ræve af grav.
hvornår eller viser din hun tegn på alder?