{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

hvornår eller viser din hun tegn på alder? {{forumTopicSubject}}

Har jo mine 3 drenge .
2 labber på 6 og snart 5 år og en chihuahua der er 4,5 år.
Bamse,den ædste lab er den mest aktive af dem alle og er ikke begyndt at blive lysere om snuden som mange labber får i den alder.
Kommer en del i hundeskov og møder også en del hundevenner i nærheden af hvor jeg bor på bamse s alder eller yngre der alleerde er begyndt at blive "gråskægget".
Så er jo lidt stolt af han stdig ligner en unghund smiley
Kan kun mærke han ikke er "på" 24-7 som han var for 3 år siden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår eller viser din hun tegn på alder?
  • #1   23. feb 2013 Man kan kun se på Samson han er ved at være gammel da han er blevet grå/hvid i hovedet, og så har han ikke særlig meget tålmodighed med Silas den lille mere, der vil han rigtig gerne bestemme, men er stadig den legesyge og aktive hund som han altid har været.
    Han er 5 år

• #2   23. feb 2013 Kleo bliver 9 år til april, hun fik grå snude omkring 5 års alderen, men det er da først nu at vi af og til kan mærke på hende at hun ikke er helt ung længere, hun sover gerne lidt længere, gider ikke ud i regnvejr eller hvis det er meget koldt og hun bliver lidt stivbenet hvis hun har været længe i bilen, men hun vil stadig gerne lege og træne og hun har stadig noget mere energi en de fleste hunde:)

• #3   23. feb 2013 Ozetta var 2-3år da de første grå begyndte at vise sig. Hun begyndte først at "blive gammel" da hun var 11-12år.
    Layney begyndte at blive mere grå for 1år siden. (Hun er 10år og har altid haft hvide aftegninger om snuden) Hun er ikke gammel endnu smiley
    Audi og Bobby som begge bliver 4 i år har ikke fået deres første grå endnu...

• #4   23. feb 2013 Mange tror Alfa er en gammel hund, hun er 4 og helt gråhovedet, men det er kun til de ser hende i aktion smiley

Jeg er sikker på, at hun om et par år ikke længere er sort/hvid på kroppen, men grå/hvid, genet må være nogenlunde det samme som hos skimlede heste, der fødes sorte og bliver lysere med årene.

• #5   23. feb 2013 Mange tror Alfa er en gammel hund, hun er 4 og helt gråhovedet, men det er kun til de ser hende i aktion smiley

Jeg er sikker på, at hun om et par år ikke længere er sort/hvid på kroppen, men grå/hvid, genet må være nogenlunde det samme som hos skimlede heste, der fødes sorte og bliver lysere med årene.

profilbillede
  • #6   23. feb 2013 Karla er begyndt at blive gråmulet - hun bliver 5 i år. men gammel er hun absolut ikke. Hun opfører sig umiddelbart som en hvalp stadigvæk og er altid på 24-7 hvis der skulle være en chance for at vi skulle lave noget....

• #7   23. feb 2013 Hvor er Alfa dog flot!

- jeg har kun haft Westie, og der er selvfølgelig ingen grå hår at se smiley men hun fik lidt nye lyse pigment pletter i huden omkring snuden.

• #11   23. feb 2013 Vores er 4, legesyg og glad - sådan har hun altid været. smiley

Moren derimod er blevet lidt mere "ynkelig" at se på gennem de sidste 4 år, svær at holde huld på i, "hører" ikke længere alle kommandoer - hun gider simpelthen ikke - men hvis man derimod siger dens navn eller spørger om den skal ud og tisse - SÅ er hun der med samme! Søger hen til varme steder i huset og vil hellere ligge på et hårdt gulv end i kurven - førhen var kurven det ultimative. Og så er det legesyge snart noget man ikke ser mere, hvor i mod hun for 4 år siden gerne tog en rundtur i haven med sine hvalpe.

• #12   23. feb 2013 Lanka er 10,5 og hun er hverken gammel af sind eller af udseende. Hun løber stadig lige hurtigt, er stadig lige legesyg, og er i fuldt ud lige så god form. Det her billede er taget, da hun fyldte 10 i september

profilbillede
  • #13   23. feb 2013 Buch - Tak smiley
    Jeg elsker selv hendes grå hoved, det giver hende et blidere udtryk, end da hun var ren sort/hvid.

Jeg kan ikke lade være med at smide et billede af min gamle hvidhoved, Jessie taget nogle måneder før hun blev aflivet knap 17 år gammel, en klog gammel dame, der har levet livet.
    13 år gammel klarede hun stadig en hel dags drevjagt og hun har smidt ufattelig mange ræve af grav.

profilbillede
Kommentér på:
hvornår eller viser din hun tegn på alder?

Annonce