{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Hvornår unger {{forumTopicSubject}}

Hej
Ja jeg har jo nogle 6 stk kanarier. Jeg satte reder op for to uger siden, men de viser stadig ingen interesse for rederne.. Er det for tidligt på året til at de gider at bygge rede? Er det hannerne eller hunnerne som bygger rede?
Derudover er jeg også i tvivl om jeg har nogle hanner, eller hunner.. Der er ikke meget Fuglsang, men engang imellem, så kommer der noget meget smukt, ellers er det mest småkvidren.
Nogen som har gode råd til hvordan man kan se om det er en han eller hun?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår unger
  • #2   20. mar 2012 mine hanner er heller ikke begyndt at synge endnu

giv dem lidt tid.........det skal nok komme..........det er tidligt endnu

begynd at give dem spirreblandinger og æggefoder..........

• #3   20. mar 2012 Jeg vil prøve og puste og vente smiley jeg er nemlig Vant til undulater og de boller hele tiden smiley

• #4   20. mar 2012 undulater, ja de vil sex hele tiden.
    jeg har haft et par der gravede hule under foderskålen en vinter, lagde 3 æg og fik alle 3 unger ruget ud. i jorden...

• #5   20. mar 2012 Min plan er også at have flest hunner, men aner ikke lige hvem der er hvad smiley hehe.. Og de steder jeg har købt, har de heller ikke vidst der

• #6   20. mar 2012 Det er jo fint hvis de fleste er hunner:) Jeg tror jeg vil prøve at få pustet lidt og se om jeg kan se noget:) er en meget nysgerrig kvinde, så må bare se om jeg kan se noget forskel:)

• #7   21. mar 2012 Da vi fik kanarie unger, gik hunnen i gang med at bygge rede allerede i slutningen af januar/start febuar...

• #8   24. mar 2012 nu har jeg pustet.. og jeg synes godt nok at de alle ligner hinanden smiley Suk.. så nu er der bare at vente..

Jeg har lavet noget æggefoder og sat ud til dem.. så må vi se om det kan gøre noget smiley hehe

• #10   24. mar 2012 de bør være et år i hvert fald smiley og nogen er købt som voksne for et halvt år siden..

Men der er sang.. bare ikke så meget.. men bare der er 1 han, så går det nok smiley Så er han jo bare i paradis hvis resten er hunner smiley

Men jeg eeeelsker fugleunger, og jeg elsker at se hvilke farver de bliver. Så jeg er meget spændt på hvornår der sker noget..

Er det hunnerne eller hannerne der bygger rede?

Men nøj hvor er det smukt når de endelig synger smiley

Kommentér på:
Hvornår unger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce