{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.
  • Samle skabe mm 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund billigt til salg!
  • #1   22. feb 2013 Kan du ikke sætte en klemme på næsen af ham, så han ikke kan dufte hende? smiley

• #2   22. feb 2013 AHAHAHA Velkommen til hanhunde ejerens mareridt... smiley
    Nu har jeg kun tæver men har haft hanhunde og de kan virkelig være trælse når tæver er i løb... smiley
    Men det er max 3 ugers tid så er det slut igen... smiley

• #3   22. feb 2013 Pernille: Åh, jo. Det skulle overvejes!

Anika: For min skyld må det gerne stoppe i morgen!

Lige nu er han stille, ligger i sin kurv og er muligvis på vej til at falde i søvn. Så er det bare med ikke at vække ham!

• #4   22. feb 2013 Hehe kender det alt for godt ! Vi bor hos mine svigerforældre og deres tæve er i løbetid og er nu nået til maximum ! og Kenzo er bare helt vild efter hende !!

• #5   22. feb 2013 Sjovt - der er ingen af mine hanhunde, der har opført sig sådan, hvis der har været tæver i løb.
    Det kan så godt være, at det ændrer sig med Viktor, for han er pr. definition et pivdyr ;o)

• #6   22. feb 2013 en oppustelig lolita-hund til ham?

• #7   22. feb 2013 Charlotte & Patrick: Åååårh, jeg føler med dig!

Line: Felix har heller aldrig været sådan før, og det har jeg været så glad for, nu når alle andre fortalte om deres forfærdelig larmende hunde. Nu er Felix så også begyndt, suk!

• #8   22. feb 2013 Ejer af Danmarks...: Haha smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #9   22. feb 2013 Ha, jeg vil gerne bytte din pibende hanhund med Luna når hun er i løb. Hun sidder i vinduet i tre uger, og græder som pisket hver gang der går en han hund forbi. Så det er perfekt at vores stue har udsigt over et yndet sted at lufte hele byens hunde.
    Man kan ikke lufte hende nogen steder, for hvis der kommer en han hund forbi, sætter hun sig ned og græder som om hun var lige ved at dø; Hvilket mange gange resultere i nogle skræmte hunde ejere, og os der står og prøver at trække i vores chihuahua mens vi råber (for at overdøve Luna og fordi den anden hundeejer er på fuldt firspring væk) ved at råbe "nej nej, det er bare fordi hun er forelsket i din hund!"... aaaaaaargh!
    - jeg er som reglen ved at blive sindssyg på 3 dagen...

• #10   22. feb 2013 Matilde: Ååårh, lyder heller ikke helt fantastisk sjovt....

Felix sover nu. DEJLIGT med noget ro!!

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#11   23. feb 2013 Den første gang var det lidt sødt.. i 2 minutter... Men det blev meget hurtigt virkelig belastende. Ligesom når hun er syg, så er det lidt hyggeligt at hun vil putte og sådan. Men 3 dage med 24/7 piveri, er en smule opslidende..

• #14   23. feb 2013 Åhh ja jeg er heller ikke i tvivl om at der er en løbsk tæve et sted der ude i nabolaget. Charlie spiser ikke og vil MEGET gerne ud i haven for at sidde med snuden mod vinden og hyle lige op i luften smiley Til tider er han lettere rastløs og vandrer rundt i huset og småpiber og brummer inden han smider sig med dybt SUK.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#15   23. feb 2013 Hvor er i heldige - Heldigvis er det kun Luna der græder.. to-tre uger; Jeg forstår ikke hun ikke selv bliver træt af det? Olivia "snakker" (det lydersjovt) når hun er i løb og vi møder hunde, men ikke ellers.
    Men okay.. Jeg tar hellere én tæve der larmer i 3 uger, end to der hver larmer konstant i 5 dage, på hvert deres tidspunkt...

Kommentér på:
Hund billigt til salg!

Annonce