{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Hund BILLIGT til salg >:-( {{forumTopicSubject}}

Laura har lige halshugget og ædt hjernen på en dukke som min mor lige har 'givet' mig med hjem, som jeg engang da jeg var helt lille fik af min nu afdøde farmor....

Kunne hun i det mindste ikke bare ha' ædt en eller anden ubetydelig bamse eller noget andet, nu hun var i humør til andet end hendes egne ting...

Skodhund.. Tror at jeg bytter mig til en ny og mere velopdragen model... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.
  • Samle skabe mm 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund BILLIGT til salg >:-(
  • #1   3. feb 2008 Så skal der smides kilo -
    Nej, den ser nu også lidt sørgelig ud uden hoved.....

Jo vi kan samle alle vores uduelige hunde sammen og tilbyde grupperabat !

• #3   3. feb 2008 Sakki får du ski ikke. Har lige siddet og undret mig over, hvordan dén hund kan indordne sig. Jeg sov til kl. 11:30 (er syg) - han rør først på sig, når jeg tar tøj på ;O)))

• #4   3. feb 2008 Kender det alt for godt.. Aiya har ædt begge vores sofaer (ikke at de betød noget), men så har hun også spist mig ægyptiske smykkeskrin, som jeg fik i gave som barn af en jeg holder utrolig meget af.. Så der var jeg heller ikke lige så glad for hende..

• #5   3. feb 2008 Er det bare ikke SKØØØØØNT at have dyr - man får altid så mange oplevelser, som man slet ikke havde regnet med LOL
    Men det mest utrolige jeg endnu har oplevet er min lille Molly - hun er nu 1 år og 3 mdr. og har ikke ødelagt én eneste ting i vores hjem nogensinde. Jeg er imponeret den dag i dag - Max fik vi først da han var 1 år, så der "sprang vi over, hvor gærdet var lavest" GG
    Ærgerligt med dukken - men du må vist nøjes med at mindes den i stedet.
    KH Kirsten

• #6   3. feb 2008 Charlotte -
    Hehe, ja..... "den der må du gerne æde, men den der må du ikke.. Den der har jeg fået af farmor så den må du slet ikke æde, men den der har vi fået af vores dumme svoger så den må godt ryge"..
    Det er da ikke så svært at forstå hva' smiley

Sus - nårh... Søde Sakki, tager hensyn til moar...
    Tror at jeg sender Laura hjem til jer så hun kan se hvordan man opfører sig smiley

• #7   3. feb 2008 Hehe....ikk idag da ! *GGG*

• #8   3. feb 2008 Afhængig - Ja det er sjovt som de kan ødelægge for tusindvis af kroner og så er det lige en bestemt ting der rammer een i hjertet...

Kirsten - Laura har nu også ædt minimalt indtil videre...
    Det er blevet til en skummadras ( http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12666 ) . Et par af juniors træklodser og så gumlede hun lidt på et af stolebenene i køkkenet de første par måneder..

Så hun er meget lidt destruktivt normalt... Men lige den dukke kunne hun godt ha' holdt tandsættet fra *G*

• #10   3. feb 2008 Ane-Mari -
    Ved det godt.. Men det er lettere at blive sur på hunden end på sig selv smiley
    Havde lige taget den frem for at kigge på den og vise den til vores søn og så 'RIIIIIVe-FLÅÅ* så er den som *så skal der smides et par kilo* siger - Ret makaber nu smiley

Sjovt nok kan hele stuen flyde over når Junior har leget og det er hun ligeglad med.. Hun ligger bare og hygger sig med sit reb og sin knogle...

• #11   3. feb 2008 sikke dog en uartig hund du har Stine...loool...
    ..men bytte,,, nej,, det blir ikke til Harley,,,ggg
    han er såååå velopdragen!! ,,,, nooot,,ggg
    men han er dejlig,,, og han splitter ingenting i hjemmet han er fræk,, hengiven og kærlig,,,
    så du må give din hund nogen egen dukker den kan slå "ihjel..gg

• #12   3. feb 2008 Så skal der....han har ikke tid - han hviler sig ;O)

• #13   3. feb 2008 Annette - *GG* .... 'uartig' er bare sådan et godt gammeldaws ord smiley
    Tror jeg at jeg vil sige til Laura når hun tramper forbi næste gang...

• #14   3. feb 2008 Stine; loool jamen jeg er heller ikke af yngre dato ifølge min dåbsattest gg..
    men prøv da at sig til hende hun er uartig,,, hvem ved,,,det kan være det hjælper..gg

• #15   3. feb 2008 Ane-Mari -
    *GG* ret skarpt konstateret smiley

ja det er nok også fordi at jeg ikke er vant til at hun ødelægger noget, for hun har sine få men dejlige gennemsavlede ting på sit tæppe i stuen og det har hun været tilfreds med...
    Men den lugtede nok anderledes og spændende den nu afdøde farmordukke...

• #16   3. feb 2008 Nå, nu er Sakki begyndt at ´snakke´...lyder ski så sjovt...mon han fortæller mig at han vil ud eller jeg skal slukke TVet igen ? *G*
    Ha en god dag....nøøj, hvor solen skinner.... og gi da Laura nogle sure sokker, hæhæ... :O)

• #18   3. feb 2008 Susanne; "sure sokker" ... altså bare fordi du ik ka lugte noget for tiden.. er det jo ik sikkert Stines hund ik kan !Fniiiiis
    Rigtig god bedring Susanne,,, find et sted og få noget sol på næsen din stakkel *SS*

• #19   3. feb 2008 Sus - Ja, vejret er dejligt. Vi skal også ud nu...
    Og nej Laura får ikke en skid, hun kan få lov at skamme sig kan hun !!! ;-P

Charlotte - Det er altså nogle underlige ting der 'smager godt' nogen gange....
    briller..... Hvordan i alverden bliver sådan nogle spændende ?! *G*

• #21   3. feb 2008 Man smider da ikke en hund "væk" som et stykke legetøj bar fordi den er hvalp

• #22   3. feb 2008 ja, basse æder alt hvad der ligger fremme. hans far gjorde det ogsp, men er stoppet, så jeg håber.. han har lige spist hul i en dyr designer lædersofa midt på .han har slikket den blød og bidt amok da det kunne gøres mens de var alene. så der er flænset et større hul.
    hans livret er ellers hvis jeg har lagt bukser ,strømpebukser fra mig fordi ejg skulle i bad. så er de bundløse. så det gør ejg ikke mere.

• #24   3. feb 2008 Patrick T -

Jo da, det troede jeg da var meget normalt....

Laura er min 7. hund på 9 mdr - utroligt at de ikke lærer at holde sig til deres egne ting...................................................................
    UD med den defekte og ind med en nyere model !

Louise - & Bat - Jaah ikke....
    Godt at der er nogen der forstår mig !

• #25   3. feb 2008 Ihh... hvis jeg skulle lave en liste over alt det Vega har ædt, så ville den blive megalang!!.... men efter vi har fået Caia, så har hun ikke ædt noget....

• #26   3. feb 2008 Team - Åh nej, det tænkte jeg ikke lige over....
    Kan da ikke ha' på samvittigheden, hvis hun kom til en ny familie og fandt på at æde en sok smiley

Kommentér på:
Hund BILLIGT til salg >:-(

Annonce