{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

DKK uden hund? {{forumTopicSubject}}

Ja, det er nok et lidt specielt spørgsmål, men jeg har for noget tid siden sagt farvel til min gamle pige Debbie hvilket tog meget hårdt på mig, og jeg har af samme grund besluttet at vente med at anskaffe mig en ny hund.
På trods af at jeg har taget denne beslutning har jeg overvejet at blive medlem af DKK med det samme. Grunden til dette er at jeg godt kunne tænke mig at deltage i kurser, foredrag og lign. hvor jeg kan tilegne mig ny viden omkring opdragelse, opdræt, sygdomme og lign. Men så er spørgsmålet lidt. Kan det betale sig at blive medlem af DKK uden at have en hund - altså med henblik på at deltage i foredrag og kurser m.m.?

Her tænker jeg lidt på hvor ofte der bliver holdt foredrag og kurser, samt hvor de for det meste bliver holdt. Jeg har ikke bil og er derfor afhængig af enten offentlig transport eller at andre kan give mig et lift, så det er begrænset hvor meget jeg har mulighed for at deltage i hvis det er på Sjælland det meste foregår eks. På samme måde, er der vel også nogle af tingene man ikke kan deltage i uden hund? Så ville i mene at det var pengene værd at blive medlem nu, eller ville i vente til i fik hund igen?

Jeg ved godt det måske er et lidt mærkeligt spørgsmål, men dyr er min store passion, og jeg elsker at lærer nyt omkring dem, og da jeg læste på DKK's hjemmeside at der blev holdt denne form for foredrag og kurser, tænkte jeg at det måske ville være spændende at deltage i, og så skader det jo ikke at lærer lidt nyt i mellemtiden indtil vi igen er klar til at give vores hjerter til et nyt familiemedlem smiley

Håber det var til at forstå, og at der er nogen som har lyst til at dele deres viden og erfaringer med mig, på området smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DKK uden hund?
  • #1   13. feb 2013 Du kan sagtens melde dig ind i DKK selvom du ikke har hund.
    Dels bliver deltagelse i foredrag og kurser billigere, du modtager bladet Hunden 10 gange om året, og ved næste hund har du, når du er medlem, mulighed for at søge på sundheds resultater på hundeweb..


  • #4   13. feb 2013 Jeg synes bestemt ikke det er et dumt spørgsmål. smiley

    der er nogle klare fordele ved at være medlem af DKK, som medlem uden hund synes jeg særligt dette er nogle gode fordele:

    Som du selv skriver: foredrag, kurser osv gennem DKK.

    Rabatter på udvalgte hunde-bøger

    Adgang til Hundeweb (enormt vigtigt redskab når du engang skal kigge efter din hun nummer to)

    Bladet Hunden


  • #5   13. feb 2013 Tak skal i have for svar. Jeg tror jeg melder mig ind. Hvor lang tid går der fra man har sendt sin ''indmeldelse'' til man bliver registreret medlem og kan begynde at deltage i kurser og foredrag?

  • #7   13. feb 2013 du er fornuftig og fremadsynet.

    rigtigt "fornemt" af dig.
    Min mops er i dru.
    Men uanset hvilke "klub" du vælger,UDEN hund,tager jeg "hatten" af for dig.
    Og håber at alle fremtidige hundeejere,ville lave lige så meget forarbejde,som dig,før de anskaffer sig en hund

    venlig hilsen
    vibeke


  • #8   14. feb 2013 Maj-Britt: Tak for svar smiley

    Verner M: Tak skal du have. Det er nu ligeså meget for min egen skyld. Som sagt er det min store hobby, og jeg elsker at lære nyt, og det er jo ikke alt der kan læres ved at læse i en bog smiley At det kommer min kommende hund til gode en gang, er en bonus smiley
    Jeg var faktisk ikke klar over at der fandtes flere klubber. Der kan man bare se smiley Af en eller anden grund var jeg sikker på at der kun fandtes DKK smiley


Kommentér på:
DKK uden hund?

Annonce