{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

DKK uden hund el. hund uden stamtavle? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Nu har jeg siddet på siddelinjen og læst rigtig mange tråde hvor DKK bliver indblandet, også var der noget der undrede mig, da folk herinde som IKKE er medlem af DKK er ret imod det og synes de intet har at tilbyde hvis man ikke ejer en hund med stamtavle, og folk som har hund med DKK stamtavle siger jo så det modsatte.

- Hvad kan DKK tilbyde folk, som kun har en hund uden tavle?

Jeg kiggede rundt på deres hjemmeside, men synes ikke rigtig jeg fandt noget omkring det, udover hvis man har en hund med anden stamtavle også får rykket den.

Til sidst skal det lige nævnes: Jeg ejer ingen hund, kun mine forældre har hunde med tavler, heraf en med DKK og en med DDH. Jeg er såmænd bare nysgerrig til den dag jeg skal have hund igen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DKK uden hund el. hund uden stamtavle?
  • #2   9. feb 2013 Det er også en god ide for alle som påtænker et kuld hvalpe (tavle eller ej) at tage opdrætter kursus hos DKK. Så er man bedre klædt på til at gøre det rette for både tæve, hvalpe og købere
    Men du behøver vidst ikke være medlem for at deltage i opdrætter kursus


  • #3   9. feb 2013 Pia - Ah så sådan lidt ligesom DCH ?

    Calle - Heh, ja det kan jeg godt se. Nu er der dog ingen af hverken min mor eller jeg der påtænker nogensinde at få hvalpe. Min mors hanhund, har diverse skavanker desværre. Ville aldrig overveje at avle på ham og risikere at det blev videreført til hvalpene, selvom han har DKK tavle.


  • #4   9. feb 2013 Bladet Hunden en gang om måneden

  • #5   9. feb 2013 Pia H - jeg tror netop også at mange misforstår at man SKAL have en hund med DKK stamtavle for at være medlem i DKK og gøre brug af deres aktiviteter smiley

  • #6   9. feb 2013 Jeg har ikke stamtavle på mine hunde, men jeg træner og deltager i stævner i dkk regi i agility.
    jeg kan blive danmarks mester, men kan ikke komme på landsholdet... hvilket jeg nok heller ikke har mulighed for alligevel.
    jeg synes dkk har rigtigt mange mulighedder også selvom din hund ikke har stamtavle.


Kommentér på:
DKK uden hund el. hund uden stamtavle?

Annonce