{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Liste hunde {{forumTopicSubject}}

Nej hvor er jeg ved at være træt af at se den ene efter den anden Liste hunde hvalp prøvet oprettet her inde smiley

Det er sq så sørgeligt at se at folk AVLER & KØBER ..... & at folk endda er så DUMME at prøve at oprette deres ulovlige hunde herinde det er sq bar for dumt smiley
______________________________________________________________

Her sidder jeg & tager ansvar for mine muskelhunde - passer, plejer, går til hundetræning m.m. for at give mine hunde et ordenligt liv & for at tage ansvar for hvikle type hunde jeg har anskaffet mig. Også for man ærligt talt dårlig smag i munden over ALLE de respektlæse mennekser der AVLER & KØBER liste hunde.

SKAM JER i ødelægger så meget for os som virkeligt TAGER ANSVAR


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Liste hunde
  • #1   30. jan 2013 Hørt! smiley

  • #2   30. jan 2013 Enig!!! smiley

  • #3   30. jan 2013 Folk er ikke rigtig kloge.

    Men noget andet er alle dem som køber en listehund lignede hund, uden at have bevis for den er lovlig. Det er godt nok modigt.....


  • #4   30. jan 2013 Jeg var ved købmanden her for et stykke tid siden hvor udenfor stod to hunde bundet fast hvoraf den ene af hundene havde mundkurv på, andet så jeg ikke til at starte med, jeg er på vej ind på parkeringspladsen og lige i det jeg holder så jeg ikke kan se hvad der sker bag bilen, hører jeg en hund gø rigtig voldsomt og min kæreste som sidder ved siden af siger at hunden med mundkurven sprang på en gammel mand, jeg nåede at se manden, en meget ældre herre med rollator som dårligt nok kunne komme frem eller tilbage. Hunden er så hidsig og ingen omkring ham hjælper.
    Da bilen er parkeret og vi kommer hen udenfor købmanden ser jeg først rigtigt hunden, uden tvivl listehund og heller ingen tvivl om at den er fra efter den nye hundelov er lavet, jeg siger til min kæreste at vi skal vente lidt udenfor for jeg vil simpelthen snakke med den hundeejer, hunden havde jo som sagt godt nok mundkurv på men snoren var så lang at flere måtte gå en ret så stor bue uden om hunden. Da vi stod der og ventede kunne jeg mærke en klump i halsen, en hund jeg aldrig før havde set men det eneste jeg følte var at jeg havde lyst til at tude! Tårene pressede sig virkelig på, hundeejeren nåede aldrig at komme ud mens vi stod der men jeg bad dem inde ved købmanden om at ringe efter politiet og det gjorde de. Stakkels hund! smiley

    Folk burde tænke sig om! Jeg er helt fuldstændig enig med dig AR.


  • #5   30. jan 2013 Der må være for mange der lukker øjnene overfor købere og sælgere, derfor kan det blive ved, desværre, hvis folk meldte det, uanset den triste slutning det ville få for hunden, så ville købere og sælgere nok ikke synes det var sjovt mere

  • #6   30. jan 2013 J & S Det syntes jeg ikke er iorden at ringe til politiet fordi en hund står bundet med mundkurv på og fordi du tror at det er en listehund! Det er bare ikke iorden, hunden kunne være fuldt lovlig, men bare usikker og derfor har manden/kvinden forsvarligt taget mundkurv på, det kunne også være at hunden havde trukket og derfor var snoren blevet lidt længere end da han satte den fast (det har jeg selv prøvet!)

  • #7   30. jan 2013 Tror mange købere er helt ekstremt naive når det kommer til stykket, og det er rigtig trist at man ikke er mere kritisk når man vælger sin følgesvend for 10-16 år smiley

    Sælgerene må jo være griske, egoistiske personer. Nogle er måske bare dumme, så bl.a. en annonce hvor tæven var 50% ambull, og det nævnte de også.. hmmmm


  • #8   30. jan 2013 Hvis ens hund på nogen måde er aggressiv, så skal den ikke side foran en butik. Mundkurv eller ej!

  • #9   30. jan 2013 Smutt og Anton:

    Hvis ikke ene hunde kan stå ordenligt uden for en butik når man handlet så bør man slet ikke tage den med. MUNDKURV eller ej havde den hund revet sig løs eller var der kommet et barn for tæt på kunne det have fået voldsomme følger.

    Så er jeg sq ligeglad med om det er en liste hund eller ej .... Man stiller ikke sådan en hund med såsanne et temprement uden for en butik, det er sq respektløs over for andre mennesker .....

    SÅ TAG DOG FOR HELVEDE AT LADE VÆR MED AT STIRE JER BLINDE, retfærdighed om det er en ligende muskelhund eller ej ..... STOP det pis & tag at tage et ordenligt ansvar for jeres hunde i stedet for & et er ikke at tage ansvar ved at stille hund i sådan en siturtion som den ikke kan magte.

    EJ HELLER ER DET AT TAGE ANSVAR AT KØBE EN HUND DER LIGNER EN LISTE HUND NÅR MAN IKKE KAN DOKOMENTERE OM HVAD DER ER I DEN.... VÅGT OP ALLE I NAVIE MENNEKSER




  • #10   30. jan 2013 Der går børn, det er op af en skole og der går mange ældre mennesker - ja alle slags mennesker, det var faktisk umuligt at gå i nærheden for hunden kunne gå langt pga. linen, jeg synes ikke det var trygt at hunden står der og det er uanset om det var en listehund eller ej. Ja hunden havde mundkurv på og det er også fint nok i sig selv men det er ikke fint at ejeren ikke havde styr på sin hund, der stod en hund ved siden af som også var sky over denne hund, den anden hund havde jo ingen mulighed for at trække sig tilbage eller i det hele taget rykke sig ud af stedet.

  • #11   30. jan 2013 Jeg skrev ingen steder aggressiv men usikker! Det er to vidt forskellige ting!

  • #12   30. jan 2013 sad også lige og kikkede på dba igår, der bliver sku stadig solgt listehunde under det rigtige navn. Dog er de mange gange en blanding og voksne. kan sku ikk helt forstå det. men nu ved jeg også godt at min er en blanding, og at man aldrig kan vide sig sikker. men her er jeg sikker da jeg kender begge forældre, ellers havde jeg heller ikke købt hende... er folk bare ligeglade eller uvidende???

  • #13   30. jan 2013 Smutt og Anton: En srikker hund kan være en meget farlig hund, når den er bundet og ikke kan komme væk fra det den gerne vil væk fra.

    Kan den ikke komme væk kan den presses til at bide


  • #14   30. jan 2013 Men der var jo også nok også en grund til den havde mundkurv på, men hvad nu hvis det er fordi at han er ved at træne den i at kunne komme med? Det er synd for hunden ellers at den ik må komme med!

  • #15   30. jan 2013 Smutt og Anton - faktisk bliver jeg en smule irriteret over dit forsvar her, jeg kan selvfølgelig et eller andet sted godt se hvad du mener men når jeg læser hvad du skriver, ser jeg den hund for mig og NEJ jeg siger ikke det var så slem så slem en hund men den var bestemt ikke ved at træne noget som helst, det er jeg ret sikker på, jeg kan naturligvis ikke vide det med sikkerhed men at have en hund der opfører sig på den måde, til at stå uden for en købmand, lige op af en skole og plejehjem, det er da fuldstændig uansvarligt. Jeg fik ondt af hunden, netop fordi jeg følte at hunden ikke havde det godt nok, ikke som den måske burde. Det var bare det at se på den.

    Det er jo så heller ikke første gang at man hører eller ser noget der sker uden for netop den købmand, i sommers sidste år var der en hund der var blevet bidt op i ryggen af en anden større hund som havde stået udenfor og kort før juleferien var der en dreng på 8 år der var blevet bidt i både ansigtet og begge arme af en hund som også stod uden for.


  • #16   30. jan 2013 Nej det er sq ikke synd for hunden, sq er sq mega NAIV .... personen kan gå en tur med sin hund inden han tager ud for at handle det er det ALLE os der tager ansvar gør.

    Jeg lader aldrig min den lille stå uden for en butik for jeg ved at mine hunde ikke kan med fremmede hunde, så skulle jeg virkeligt bar pisse på folk og deres hunde.

    NEJ FOR JEG TAGER ANSVAR - & drop den naive tankegang med at han/hun sikkert provede at træne sin hund. Man ville aldrig gå så langt væk fra sin hund hvis man prøve at træne den og den prøver at overfalde en gammel mand med rolator. VÅG NU OP TIL VIRKELIGHEDEN


  • #17   30. jan 2013 Det er da godt nok utroligt som vi to bliver ved med at være enige, AR.

  • #18   30. jan 2013 Ja men sådan er det jo når man tager ansvar smiley

    Smiler


  • #19   30. jan 2013 Så sandt smiley

  • #20   30. jan 2013 Jeg er jævnt ligeglad med HVORFOR den nævnte hund opførte sig aggressivt!

  • #21   30. jan 2013 Nu var der heller ikke nogen der ringede dig op Anne smiley

  • #22   30. jan 2013 Tillykke du befinder dig i et debat-forum. Så jeg bestemmer dælme selv hvornår jeg blander mig!

  • #34   1. feb 2013 Så det du siger er at min svigerfar, som er jæger. Lige så godt kunne bruge en collie i stedet for hans ruhårede hønsehund?

  • #40   2. feb 2013 Jeg er enig i med majbritt, man kan tydeligt mærke hvad mine hunde er også, jeg har en vagthund og det vagtgen har jeg bestemt ikke skulle hive frem i den, det er bare blevet mere og mere tydeligt jo ældre den blev, jeg har til gengæld måtte dæmpe det ned og det har krævet tid og arbejde, men vagthundindstinktet kommer aldrig af den hund, det ligger for dybt i den.

  • #41   12. feb 2013 engelsk springer spaniel er en af de ældste jagthunde, og den er avlet på at støde vildt op, skide god jagt hund! og jo Sandra gå ud og køb en engelsk bulldog og en engelsk springer og se hvilken af de 2 racer du får mest ud af mht. jagt både aportende og stødende.

Kommentér på:
Liste hunde

Annonce