{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.500 visninger | Oprettet:

min hund vil ikke lege {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Min Cavalier på 7,5 år har ingen interesse i leg overhovedet. Min mors Schnauzer hvalp er helt vild efter at lege med Molly men Molly har slet ikke lyst. Hun gider heller ikke menneske leg. Det eneste der kan få hende i stemning er gåture og agility. Men hun fik konstateret slidgigt i halen da hun var 5 år og siden har vi ikke kunne gå til agility.

Nu er mit spørgsmål så, hvordan kan man få en hunds legelyst til at komme. eller skal man bare lade det være ved at hun ikke gider at lege?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund vil ikke lege
  • #1   25. jan 2013 Mange hunde gider ikke lege med hvalpe, så det er ikke så specielt.

Og generelt synes jeg hunde skal have lov at være fri for at lege, hvis de ikke har lyst. At lege skulle jo gerne være positivt, og det er det jo øjensynligt ikke for hende.

• #2   25. jan 2013 okay smiley

• #3   25. jan 2013 Nogen hunde gider bare ikke *G*

Skal ikke kunne sige om der er noget i kan gøre men kan fortælle at vores gamle broholmer aldrig rigtig gad lege.
    med store lækre hanner kunne hun godt fjolle lidt rundt - men aldrig med nogen eller noget andet !
    Hentede hun pind gjorde hun det højest 2 gange i træk, og udelukkende for vores skyld - Det var tydeligt 2.-3. gang "ja det er fint du kastede den derhen, Hent den selv hvis du vil have den tilbage" smiley

Hun havde et fantastisk liv med bare at være med smiley hun havde ingen interesse i bamser, bolde eller pinde - heller ikke da hun var 3 år smiley Hun voksede simpelthen fra det smiley

• #4   25. jan 2013 Min Cavalier Lasse på snart .....7 år.... gider heller ikke lege og har aldrig gjort det. smiley
    Min Cavalier Nanna på lidt over..5 år ....elsker at lege....gerne hele dagen.... smiley

Så der er stor forskel på hunde... smiley

• #5   25. jan 2013 da vi fik hvalp var den ældste kun 19 mdr, hun gad heller ikke lege med sådan en lille irriterede energi bombe... nu kommer det lidt i perioder, men en hund på 7.5 vil måske bare nyde livets goder, og leg er ikke længere end del af det når man bliver halv gammel, det må man respektere

• #6   25. jan 2013 Mine er 8 og 9 år, og det er kun en sjælden gang imellem de gider at lege/kan geares op til leg... Sådan er det bare smiley

Kommentér på:
min hund vil ikke lege

Annonce