4.500 visninger
|
Oprettet:
min hund vil ikke lege {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Min Cavalier på 7,5 år har ingen interesse i leg overhovedet. Min mors Schnauzer hvalp er helt vild efter at lege med Molly men Molly har slet ikke lyst. Hun gider heller ikke menneske leg. Det eneste der kan få hende i stemning er gåture og agility. Men hun fik konstateret slidgigt i halen da hun var 5 år og siden har vi ikke kunne gå til agility.
Nu er mit spørgsmål så, hvordan kan man få en hunds legelyst til at komme. eller skal man bare lade det være ved at hun ikke gider at lege?
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.463
Og generelt synes jeg hunde skal have lov at være fri for at lege, hvis de ikke har lyst. At lege skulle jo gerne være positivt, og det er det jo øjensynligt ikke for hende.
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 486
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Skal ikke kunne sige om der er noget i kan gøre men kan fortælle at vores gamle broholmer aldrig rigtig gad lege.
med store lækre hanner kunne hun godt fjolle lidt rundt - men aldrig med nogen eller noget andet !
Hentede hun pind gjorde hun det højest 2 gange i træk, og udelukkende for vores skyld - Det var tydeligt 2.-3. gang "ja det er fint du kastede den derhen, Hent den selv hvis du vil have den tilbage"
Hun havde et fantastisk liv med bare at være med hun havde ingen interesse i bamser, bolde eller pinde - heller ikke da hun var 3 år Hun voksede simpelthen fra det
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.994
Min Cavalier Nanna på lidt over..5 år ....elsker at lege....gerne hele dagen....
Så der er stor forskel på hunde...
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.539
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
min hund vil ikke lege