Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund vil ikke spise
  • #1   24. feb 2015 Hvad er det for noget tørfoder du bruger ?

• #3   24. feb 2015 Hvis det er i dag hun ikke gider så er det normalt efter vaccine smiley

• #5   24. feb 2015 Den situation vil du komme til at stå i mange, mange gange endnu,
    Husky som alenehund har sjældent stor ædelyst hvis der tørfodres.
    Ro på, hunden kan gå flere dage uden foder, uden der sker noget ved det.
    En hvalp skal naturligvis ikke sulte, men det er sikkert bare vaccinen den reagerer på. Tilbyd lidt lækkert, hvis den stadig ikke spiser i morgen tidlig.

Noget helt andet: dyrlægen har ikke røntgensyn, og kan ikke vide om hunden er sund og rask bare ved at møde hunden og kigge på den. Han kan sige at den VIRKER sund og rask. Men sådan en vurdering er ikke nok, slet ikke før avl osv. Der skal meget grundigere undersøgelser til. Bare en sidebemærkning smiley
    God fornøjelse med dit nye liv - det er en spændende livsstil at holde slædehund.

• #6   24. feb 2015 En tsk leverpostej opblødt i kogende vand... Når det er afkølet hældes det over foderet... Det virkede for vores da hun var i sorg...

• #7   24. feb 2015 Isabelle: Du må da aldrig give din hund tilberedte kyllingelår eller griseben.

• #9   24. feb 2015 Kaspar...hvor står der noget med tilberedt?...

Jeg tror Isabelle der råfodrer dagligt har styr på den del smiley

TS:
    Jeg har også en ekstremt småtspisende hvalp, medmindre jeg blander lidt godt i hans foder -og det gør jeg så smiley alt fra råt kød og ben. Kogt kød, lidt grønt, lidt ymer, torskerogn, osv. smiley
    Hvis ikke jeg gør det kan jeg godt opgive at give ham tørfoderet. Og han er ret slank -hvilket ikke ligger til racen smiley (Det er nu ikke dårligt, men han skal ikke tabe sig yderligere og det kræver han spiser en god del dagligt)

• #10   24. feb 2015 Herhjemme ville Aika ikke så gerne spise i starten, så vi købte lidt A38 og kom i foderet, og så røg det ned, og nu er der ikke det hun ikke vil gøre for at få en godbid eller sit foder smiley

• #11   24. feb 2015 lakse olie er er hit hos hendes bror smiley

• #12   24. feb 2015 Jeg taler om kyllingebenene... Og i så fald bør hun da understrege at det IKKE må være tilberedt. Da tilberedt kyllingeknogler splintre og kan spide din hund indefra.

• #13   24. feb 2015 Så kunne du jo selv være kommet med et lille obs til TS smiley istedet for lidt at antyde at Isabelle er gal på den...for det er hun jo ikke? et kyllingelår er guf for en hund, og godt med næring. smiley

• #14   24. feb 2015 Mener også at det var det jeg gjorde...

• #15   25. feb 2015 Bruger Bosch Junior Lam-Ris

Kommentér på:
Min hund vil ikke spise

Annonce