883 visninger
|
Oprettet:
Pas på vores kæledyr {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Ved at der er en del af jer der allerede har været forbi vores side men håber også at i vil blive en del af kampen om nedskydning af kæledyr.
derfor støt os på FB via vores web: www.petsupport.dk eller www.petsupport.eu
mvh
Danny Hansen
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Der skal være en grund og der skal være advaret i forvejen (med mindre dyret er til fare for andre lige nu og her. Eksempel hund amok i fåreflok)
Hvis du mener det aldrig skal være tilladt for jordejer eller landmand at skyde indvaderende hunde/katte. Så er vi ikke enige
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 72 Hunde: 2 Emner: 340 Svar: 6.141
*Pas på vores kæledyr* - jamen det er der jo så lige præcis en ret stor del af deres ejere som IKKE gør, ved at lade dem strejfe og ikke tage ordentligt ansvar for dem.
Hvis de gjorde det fra starten af, så ville der slet ikke være brug for jeres support.
Så desværre nej, jeg kan ikke støtte op om at man fritager sjuskede ejere for ansvar.
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 988
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Også fårene på marken som bliver skambidt eller skræmt til døde. Harekilling som dør fordi mor er skræmt væk af en løs hund. Dådyret som bliver skambidt af løs hund osv. Jeg holder af dem alle. Jeg holder også af den løse hund. Jeg holder til gængæld ikke af den løse hunds uansvarlige ejer. Men desvære må jordejeren/bonden/jægeren ikke skyde ejeren.
Så vil folk ikke tage deres ansvar alvorligt er nedskydning af hunden/katten somme tider eneste udvej, for at rede alle de andre dyr som jeg som sagt også holder af.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.206
Eller i modsatte tilfælde hvor uansvarlige hundeejere lader deres hunde strejfe, der finder jeg det absolut i orden, at man kan nedskyde strejferne efter advarsler.
Find dog et andet formål at bruge krudtet på......
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.396
Hvad er det helt præcist i kæmper for/imod?
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.013
Pas på vores kæledyr