1.007 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Øv Pas nu"
tvangsfodring øv øv
øv øv og atter øv, skide trælst at det skulle komme til det... starte fra begyndelsen, jeg købte 6 kornsnoge af en privat.. 1000 kr gav jeg ( dælme billigt) da der kun var en alm rød kornsnog imel...
øv øv og atter øv, skide trælst at det skulle komme til det... starte fra begyndelsen, jeg købte 6 kornsnoge af en privat.. 1000 kr gav jeg ( dælme billigt) da der kun var en alm rød kornsnog imel...
Skrevet af: Betina - 13. apr 2009
øv øv tvangs fordring... slanger
Skrevet af: Betina - 13. apr 2009
Pas på blommerne!
Hej alle! :) Jeg har placeret mig i gangen på en hynde, med min dyne og computer. Jeg vågnede nemlig op til en hund der lå hylende ude i vores gang på sin pude. Min far måtte tage ham til dyrlægen...
Hej alle! :) Jeg har placeret mig i gangen på en hynde, med min dyne og computer. Jeg vågnede nemlig op til en hund der lå hylende ude i vores gang på sin pude. Min far måtte tage ham til dyrlægen...
Skrevet af: »Sibbo ~ Med labradoren Anton ;) - 8. sep 2013
Spar penge på din forsikring
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Vi er kommende rottweiler ejere hjemme hos - forhåbentlig da og vi er allerede mødt med mange fordomme.
Det er brandærgeligt
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 17 Svar: 42
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
Øv... Pas nu på vores race!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside