1.213 visninger
|
Oprettet:
Søger gode historier med muskelhunde.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er desværre rigtig utryg ved racer som rottweiler og amstaffer, da jeg kun har mødt nogle der var aggressive. Jeg vil så gerne i hundeskove men stivner hvis jeg møder en løs en af de racer. Ja også schæfer da jeg også har mødt mange dominerede tæver. Bianca leger ofte med en schæfer, der heller ikke kan så godt med andre hunde. men de kender hinanden efter at Bianca er blevet sat på plads mange gange af den. De trives fint sammen.
Nå men jeg er ked af at dømme de racer, og vil gerne læse en masse gode oplevelser i har med dem og gerne se nogle gode billede hvor de leger med andre hunde
Hilsen Pernille
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.120
Hvid du gerne vil møde en rar rotte er jeg sikker på der er nogle rottefolk herinde fra hvís hunde du gerne må møde.
aug 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 1.160
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
Når det er sagt, så har jeg lige overnattet tre dage hos min far, som har en amerikansk bulldog med min egen bull terrier. I huset bor også to katte og tre børn, og der har ikke været det mindste optræk til noget som helst.
Efter min mening handler det bare om omtanke og forståelse for hundesprog. Har man det, så kan man som regel godt vurdere hvilke hunde, der kan skabe problemer, og hvilke hunde der godt kan omgås hinanden - og det gælder efter min mening alle racer - og der findes mange andre racer end muskelhunde, som jeg er mindst ligeså påpasselig ved, når det kommer til min egen hunds sikkerhed.
I Lulus profil plus i div. albums jeg har herinde har jeg flere billeder af hende sammen med andre hunde.
Her er et gammelt et af Lulu og den amerikanske bulldog
maj 2007
Og så er jeg iøvrigt enig med Danielle.
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
aug 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 1.160
maj 2007
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
http://www.hundegalleri.dk/video/diverse_hund/33273-plejemor_bubbie__marietta
Hanner og tæver i en pærre vending :o)
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/22133-amstaffs_i_flok
Her er der en omgang at gå i krig med :
http://www.hundegalleri.dk/minkonto/fotoalbums
jan 2006
Det sidste link er til min egen hund. Er det med vilje? :o)
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
De var de bedste venner i hele verden og hun kunne få lov til at gøre alt ved ham.. Ja selv ligge i hans kurv sammen med ham..
De var ikke sammen uden opsyn da søsteren min stadig kun var en lille prut og i den der skønne alder hvor man begynder på alle de der sjove unoder..
Anyways, han var FANTASTISK ! Og han er savnet som en i fanden..
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 27 Emner: 83 Svar: 1.167
maj 2007
maj 2007
Du er meget velkommen til at lure i mit album, som viser en venlig og social amstaff i glad leg med en masse andre hunde
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/57883-lege_venner
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
Det er faktisk fuldstændigt forskelligt fra hund til hund, men egentlig har vi kun én som ganske enkelt ikke kan med andre end dem hun bor med, men feks på en udstilling hvor de står og løber tæt, er hun stadig i kontrol og har ikke "mord" i tankerne
På en gåtur er der hunde hun reager på, og andre hun ikke gør... Men hun får aldrig lov at komme i nogen nærkontakt med andre hunde, end dem hun bor med... Hun reager først og spørger bagefter...
Men herhjemme med de vante hunde er hun gudeskøn med stor tålmodighed...
De andre er der ikke nogen reaktion fra, og vi deltager i mange gåture med fremmed hunde med dem.... De hilser og udviser fint hundesprog ved møde og ligger også op til leg..
MEN fælles for alle vores hunde Amstaff som Mini Bullerne, de får ikke lov at lege med fremmed hunde, de deltager i hygge gåture men ingen fri leg, ganske enkelt fordi vi går med livrem og seler, vores hunde er generelt ikke nogle der starter ballade, men skulle den opstå, ved vi også godt at de kan gøre skade..
Hmm, nå det er HG´s system, det var et link til alle vores albummer herinde, hvor der er mange billeder Så du skal gå ind på vores profil under billeder, så skulle der gene komme mange frem..
jan 2006
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
Søger gode historier med muskelhunde..