534 visninger
|
Oprettet:
Ærgerligt - kun 20 billeder pr. hund {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt bruge det dobbelte, men billeder fylder meget. Så jeg har lagt en masse nye billeder ind fra Brøndby udstillingen på Baloo's hjemmeside i stedet for.
Fordelen er jo selvfølgelig at andre som ikke er på HG kan se dem.
Hilsen Gitte
www.Baloo4you.dk
mar 2006
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 474
Hvordan gik det?
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Dommeren er uddannet indenfor racen, og havde dømt Baloo før - og dengang blev det til en 2. præmie, men han var kun 10 mdr. dengang.
I går fik han så 1. præmie, og blev 1. vinder i klassen. Dommeren var ærlig og kunne ikke give ham CK'et fordi Baloo ikke var på toppen. Men jeg var glad alligevel, for han fik en rigtig god bedømmelse. Det gjorde "moren" også, for dommeren havde skrevet "velpræsenteret" i bedømmelsen, så mange års ringtræning har nu givet pote.
Men det var 4 hårde dage, men de gav 3. førstepræmier med 2 CK'er, og en 2. præmie. Men den dommer havde vist fået solstik, for halvdelen af hundene fik 2. præmier denne dag, så det tog vi ikke særlig alvorligt.
Prøv at se hans hjemmeside, jeg har lagt billeder ind, og skrevet lidt om udstillingsdagene.
Heldigvis er der lang tid til næste udstilling som er den 17.9. i Ballerup. Så han får sin velfortjente pause.
Hilsen Gitte og Baloo
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 68 Svar: 998
Ja vi var der også... ligeledes med lidt svingende resultater!
Vores har faktisk fået to certer på en måned!!!
Blær blær
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Bare lige for at forklare at jeg selvfølgelig ikke har "stegt" mine hunde. Der var andre hunde, som lå i solen hele dagen, her kan vi tale om at hunden er stegt.
Hilsen Gitte
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 68 Svar: 998
Nu er det sådan at når hunden ikke gider mere er det ret hurtigt overstået, for den viser sig slet ikke og ryger derfor hurtigt ud!
Vores var også meget træt om søndagen, vi gik ind fik en første præmie og det var så det!!!
Det er ikke noget med at stå på noget bord hele dagen vores lå og sov i sit bur med noget køligt over sig indtil han skulle i ringen hvorefter han igen kom ind i buret og sov videre. vores var overstået på ca 5 min.
mar 2006
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 474
Ærgerligt - kun 20 billeder pr. hund