Hjælp, min hun har ondt i bagdelen {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Jeg skriver herinde fordi jeg efterhånden er lidt desperat. Vi har den her skønne Shiba Inu hund, som længe har haft ondt i sin bagdel.
Vi har været til flere dyrelæger og brugt omkring 20.000 kr. på at få ham diagnostiseret, men ingen kan komme med et validt bud.
Han er blevet røgtenfotograferet for nerveproblemer og gigtproblemer. Han er undersøgt for hudproblemer.
Vi har fået ham kastreret og fornyligt fik vi bortopereret hans analkirtler, fordi han fik betændelse i dem hver eneste måned. Han burde være healet nu og vi fjernede hans skærm, men han bider sig igen og igen til han ingen hår har på bagpartiet.. Han hyler næsten hele tiden og kan ikke altid klare at gå tur.
Vi er bare så trætte og kede af det over vi intet kan gøre for at hjælpe ham, at ingen læger kan give os svar og vi håbede at høre om der var nogen andre der har prøvet noget lignende?
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
aug 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
Vi er synes bare alle siger han er fysisk fit, men vi kan jo se han har ondt. Har tænkt lidt om det er noget psykisk der spiller ind.
aug 2010
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.977
aug 2010
Ku godt være man skulle prøve en kiropraktor.
Hvor er det dejligt med så hurtige og gode svar, er allerede en del vi ikke har forhørt os om før Tak
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
Kan det skyldes noget så simpelt som lopper?
Lopper, der bider, kan få hunde til både at pive og snappe sig på bagdelen, hvor der er mange lopper. Det samme kan de gøre, hvis der er noget, der kløer.
Men hvordan er hundens gang og er han øm ved berøring på bagpartiet?
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 158
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.456
Hjælp, min hun har ondt i bagdelen