616 visninger
|
Oprettet:
Afsavn?? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Er der nogen som har prøvet at ens, normale glade hund, bliver "ked af det" utryg? Han gør det kun når jeg ikke er der, men bliver passet af "bedsteforældre", som han normal elsker at komme om til..
Det han gør er at han smider sig et sted, hvor han ryster, ikke vil noget hverken lege eller noget - han lægger der bare.
Han gør detogså hjemme, hvor kæresten er hjemme. Han bliver glad igen når jeg er hjemme. Kan det være afsavn til mig?? Eller?? Han er tre år og først gjort det indenfor den sidste måneds tid..
Håber nogen har en ide til hvad man kan gøre...
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 191
Jeg havde et problem med min forrige hund, han var bange for min kæreste og løb altid hen til mig når min kæreste kaldte på ham.
der gav jeg min kæreste en skål med godbidder foran computeren. så satte jeg mig på køkkenbordet med fødderne oppe og sagde ikke noget (ignorerede) og så fik min dejlige hund ellers godbidder hver gang han gik hen til min kæreste..... jeg tror du kan bruge lidt det samme her
i mine ører lyder det som om din hund er FOR knyttet til dig....
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
Man skal lade være med at pylre, hunden kan godt mærke hvis man er utryg/ængstelig, så husk at tænk på hvilke signaler du udsender Prøv evt at ignorere ham lidt mere, lade kæresten fodre ham, lufte ham osv... Det tror jeg ville kunne hjælpe lidt
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 509
Han blev helt nedtrykt, når han vidste, at jeg var ude at rejse, og stoppede med at spise, ville ikke snakke med nogen, men lå bare i sin kurv og ventede på min hjemkomst..
Mine forældre fandt heldigvis ud af at ekstra lækker mad med råt kød eller leverpostej alligevel godt kunne lokke ham hen til madskålen til et enkelt måltid eller to
Så jeg er ikke det mindste i tvivl om, at hunde savner deres nærmeste, når de er væk
Afsavn??