Afsavn til hund {{forumTopicSubject}}
Måske har jeg bare lyst til at krænge mit hjerte ud til dem der også er i den her hundeverden. Jeg/vi skal ikke have hund igen. Min mand har ingen interesse i at passe eller betale til en hund. Vil ikke lufte eller noget.
Men jeg har et fysisk og psykisk afsavn som jeg prøver at holde i ave med luftning, pasning af andre osv. Jeg er en del alene og hjemme da jeg er fleksjobber og min søn i institution og min mand enten sover eller arbejder formiddag/aften.
Jeg er bare et dyre/hundemenneske og min store ''hobby'' er hunde. Maxizoo tager jeg i for at tjekke udstyr, foder mm. Sidder og læser op og ned om træning. Går lange ture for måske møder jeg hunde jeg kan sige hej til (jeg er den underlige hundedame)
Jer uden hund, hvad gør i for at ''få afløb''?
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.780
Jeg går hjemme pt, så oftes lufter jeg i løbe af dagen, og en tur når ungerne er puttet.
Jeg kan ikke fungere uden hund, mit angst og nervesystem går total amok. Så når ham her på 11,5 år ikke er her mere, så skal der ny hund til, og det ved manden.
Men har du overvejet at lave en hunde dagpleje? Der har man oftes hunden om dagen imens folk arbejder?
nov 2021
Følger: 20 Følgere: 160 Annoncer: 2 Emner: 58 Svar: 716
Dagpleje har jeg overvejet men jeg kan ikke tilbyde mere end om formiddagen
Men ja, jeg har det også meget bedre når jeg har en hund ved mig. De gør noget ved en
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.986
Ikke på på vilkår om jeg ville leve sammen med et menneske, der ikke ville have hund overhovedet. Det er 100% en dealbreaker for mig. Jeg er hundemenneske til fingerspidserne.
Har din mand egentlig været ærlig omkring hans indstilling fra starten?
Og ja, det var nok ikke det svar du ville hører...
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 245 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 147 Svar: 5.616
Jeg genkender længslen, og selvom det er voldsomt hårdt, så elsker jeg lille Hilde og ville ikke undvære hende for noget
nov 2021
Blive skilt gør jeg nu ikke
Det kan godt lade sig gøre og vi har haft hund før. Men jeg er bange for hvis hunden bliver syg og jeg så står alene med en stor regning. Sidst havde jeg en go buffer
jul 2009
Følger: 21 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.278
Men Sia og jeg møder en del mennesker, som elsker hunde, men ikke selv har en.
Sia elsker al den opmærksomhed, som hun får.
Sia er forøvrigt også støttepædagog for hunde, som har haft dårlige oplevelser med andre hunde.
Flere hundeejere har kontaktet mig, for at høre, om Sia og jeg vil gå tur med dem.
De synes, at det er så dejligt at møde en glad og venlig hund ??
okt 2023
Følgere: 86 Emner: 24 Svar: 2.542
At du står for al pasning og økonomi i det daglige, når det gælder din hobby, er vel fair nok, men at han ikke ville hjælpe i særlige akutte tilfælde er så ukærligt, at jeg ville have det anstrengt med sådan en mand
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 156 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 1.093
nov 2021
Arj jeg er helt væk i en..
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.986
nov 2021
Afsavn til hund