{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

Afsavn til hund {{forumTopicSubject}}

Måske har jeg bare lyst til at krænge mit hjerte ud til dem der også er i den her hundeverden. Jeg/vi skal ikke have hund igen. Min mand har ingen interesse i at passe eller betale til en hund. Vil ikke lufte eller noget.
Men jeg har et fysisk og psykisk afsavn som jeg prøver at holde i ave med luftning, pasning af andre osv. Jeg er en del alene og hjemme da jeg er fleksjobber og min søn i institution og min mand enten sover eller arbejder formiddag/aften.
Jeg er bare et dyre/hundemenneske og min store ''hobby'' er hunde. Maxizoo tager jeg i for at tjekke udstyr, foder mm. Sidder og læser op og ned om træning. Går lange ture for måske møder jeg hunde jeg kan sige hej til (jeg er den underlige hundedame) smiley
Jer uden hund, hvad gør i for at ''få afløb''?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afsavn til hund
  • #1   3 timer siden Min mand er lidt som din, han lufter kun fordi det passer ind med ham. Han foder kun hvis jeg Beder ham om det fordi jeg ikke er hjemme. Dog betaler han gerne til dyrlægen, forsikring og mad. Men alt andet er mit. Og det okay. (Nu er mine børn ældre end din) men jeg høre ungerne og de vil med ud og gå og så må han lave mad.

Jeg går hjemme pt, så oftes lufter jeg i løbe af dagen, og en tur når ungerne er puttet.

Jeg kan ikke fungere uden hund, mit angst og nervesystem går total amok. Så når ham her på 11,5 år ikke er her mere, så skal der ny hund til, og det ved manden.

Men har du overvejet at lave en hunde dagpleje? Der har man oftes hunden om dagen imens folk arbejder?

• #2   3 timer siden Min mand vil ikke betale til noget.
    Dagpleje har jeg overvejet men jeg kan ikke tilbyde mere end om formiddagen

Men ja, jeg har det også meget bedre når jeg har en hund ved mig. De gør noget ved en

• #3   2 timer siden Bliv skilt.
    Ikke på på vilkår om jeg ville leve sammen med et menneske, der ikke ville have hund overhovedet. Det er 100% en dealbreaker for mig. Jeg er hundemenneske til fingerspidserne.

Har din mand egentlig været ærlig omkring hans indstilling fra starten?

Og ja, det var nok ikke det svar du ville hører...

• #4   2 timer siden Kan det ikke lade sig gøre med en hund, uden hans hjælp?

Jeg genkender længslen, og selvom det er voldsomt hårdt, så elsker jeg lille Hilde og ville ikke undvære hende for noget

• #5   2 timer siden Han har ikke noget imod at have hund - han vil bare ikke være med til at betale anskaffelsen, foder mm eller lufte. Han synds ikke han vil prioritere pengene når det er mig der gerne vil ha hund.
    Blive skilt gør jeg nu ikke smiley
    Det kan godt lade sig gøre og vi har haft hund før. Men jeg er bange for hvis hunden bliver syg og jeg så står alene med en stor regning. Sidst havde jeg en go buffer

• #6   2 timer siden Da jeg har hund, kan jeg ikke helt byde ind.
    Men Sia og jeg møder en del mennesker, som elsker hunde, men ikke selv har en.
    Sia elsker al den opmærksomhed, som hun får.

Sia er forøvrigt også støttepædagog for hunde, som har haft dårlige oplevelser med andre hunde.
    Flere hundeejere har kontaktet mig, for at høre, om Sia og jeg vil gå tur med dem.
    De synes, at det er så dejligt at møde en glad og venlig hund ??

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 86 Emner: 24 Svar: 2.542
    #7   1 time siden Jeg ville opleve, at min mand ikke prioriterede mig, når han ikke overhovedet ville give bare en lille bitte hjælpende hånd med noget, der havde så stor betydning/glæde for mig.
    At du står for al pasning og økonomi i det daglige, når det gælder din hobby, er vel fair nok, men at han ikke ville hjælpe i særlige akutte tilfælde er så ukærligt, at jeg ville have det anstrengt med sådan en mand smiley smiley

• #8   1 time siden Min eks ønskede ikke hund. Jeg havde jo Aslan, hvilket han var ok med. Han ville ikke hjælpe dog. Hvilket er fair. Jeg tror dog inderst inde, hvis jeg spurgte ham, så ville han. Han lukkede ham da ofte i haven, når han kom hjem før mig og gik gerne med på tur, hvis jeg spurgte ham. Svigermor ville så altid gerne passe ham, så der var intet problem smiley

• #9   1 time siden Det er heller ikke så smart at gå på div salgs-sider smiley
    Arj jeg er helt væk i en..

• #10   53 minutter siden Isabelle: Jeg er helt enig. Dog synes jeg også, at det virker egoistisk ikke at ville være med til at betale til noget som gør ens parter glad. Jeg har selv været med til at betale for ting jeg var aldeles ligeglad med, netop fordi det gjorde min kæreste glad.

• #11   19 minutter siden Der er også flere ting der skal gå op. Nu fx har jeg ikke mere ferie i år til at være hjemme ved den

Kommentér på:
Afsavn til hund

Annonce