Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flænge i poten
  • #1   10. nov 2012 Rifter i poten skal ofte syes. Vi har oplevet hele to stks på Nanna. Den ene endte i en hel operation, fordi vi troede at det ville hele af sig selv. Det endte med at der voksede nyt væv udenpå det gamle, så hun fik en pukkel på trædepuden. Det ville have været enklere hvis det var blevet syet fra starten.
    Det skal syes inden for få timer, ellers dør vævet.

• #2   10. nov 2012 Okay, det skete ved 12 tiden, så der er jo gået mere en få timer, men jo hurtigere jo bedre!

Så selvom det er lørdag så er det ''akut''?

• #3   10. nov 2012 Så vidt jeg kunne forstå, skal revner altid syes. Altså en flænge med to intakte sider, som kan syes sammen. Der gives lidt antibiotika samtidigt og såret holdes rent med forbinding og klorhexidinpulver.
    En flænge hvor en lap hud er revet af, sådan så der ikke er to sider at sy sammen, syer man ikke. Da forbinder man og giver klorhexidinpulver hver dag. Det tager noget tid om at hele, fordi stedet konstant bevæges. Hold hunden væk fra vand og fugtigt miljø.

• #5   10. nov 2012 Jeg tror ikke umiddelbart jeg ville gøre andet ved den revne end at vaske den grundigt. Men det er selvfølgelig ikke helt nemt at bedømme udfra et billede.

• #8   10. nov 2012 Ja den minder rigtig meget om og Floyd's

Har nu haft snakket med 3 forskellige dyrlæger, den ene skulle bare tjene penge og den anden vidste ikke hvad hun snakkede om og den 3 lød endelig som en der havde forstand på hvad han snakkede om!

Han sagde at vi skulle lade det være, sørge for at holde det rent, men at hunden nok selv skulle sørge for dette også..
    Trædepoter er hurtige om at gro sammen og begyndte man at sy ville det ikke holde særlig længe og det havde han ikke gode erfaringer med.

• #9   12. nov 2012 Det jeg fik afvide den gang min Bella trådte på glasskår og skar senen over i den ene tå det blev syet udenom trædepuden for hvis man syr i trædepuden vil det som regel springe op fordi det ikke kan holde. Hold det rent giv noget omkring og en pose om når den skal ud. Kenzo blev hellere ikke syet i sin trædepuden selvom han havde en kæmpe flænge i den ene også rens og noget om.

Kommentér på:
flænge i poten

Annonce