Flænge i poten vs salt osv. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer og godt nytår!
Laila fik en flænge under poten sidste lørdag (d.2 jan). Vi kørte på dyrehospital med hende hvor hun fik den bundet ind og fik antibiotika og smertestillende. Bandagen er taget af, men jeg syntes bare det er så synd for hende at hun skal gå på det salt, så jeg har købt sko til hende, så hun bare får en sko på den dårlige pote når hun er ude og gå.
Men Laila er meget ked af at man ikke kommer så ofte ud og leger i sneen i haven, hun smider simpelthen skoen når hun hopper rundt derude, men sker der noget ved at det bliver vådt hvis vi tørre det når hun kommer ind igen? Der er ingen salt i haven jo...
PFT
Hilsen Annelise
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 759
En god hunde sko som ikke falder af er PawZ
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
God bedring med det lille pus .o)
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 153 Svar: 578
vi vasker altid poterne når de har været ude i denne tid... også når der ikke er salt... for at give varmen lidt tilbage til de dybfrosne poter...har også set små klumper af sne i tæerne ind imellem
når de så er tørre kommer vi voks på...
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 30 Svar: 367
Så var det min hund,blev det til aktivitet i haven i stedet for,sålænge såret ikke er helet.
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 147
2. Hun vil ikke tisse eller lave i haven, kun når vi går tur så jeg ved ikke hvad jeg snart skal finde på?
Hendes poter bliver vasker i kold/lunken vand når vi kommer ind ALTID!
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Det eneste du skal være opmærksom på er om sneen er blevet hård og skarp af den hårde frost, for det kan altså godt skære i poterne.
God bedring med fussen
Flænge i poten vs salt osv.