Grand Danois ejere! {{forumTopicSubject}}
Hej Grand Danois ejere
Jeg har lige nu en labrador blanding på 10 mdr., og jeg elsker ham men jeg har en drøm, som jeg længe har drømt om - nemlig at blive ejer af en Grand Danois! Jeg elsker deres kæmpe størrelse og elsker deres temperament - virkelig en hund for mig.
Og mine naboer ejer en grand danois på 1 år. Jeg kan se den fra vores have, og får mere og mere lyst til selv at få en - en dag!
Det er ikke en drøm jeg tænker bliver realiseret lige nu eller om nogle år. Men en dag
Men for at forberede mig lidt og tænke grundigt over det, vil jeg gerne hører hvad I derude, som allerede har en grand danois, hvad udgifter i har? Hvor dyrt er det egentlig at have en SÅ stor hund? Bare så man er forberedt, og har en idé om hvor mange penge man ligesom skal have tilovers for at der er råd til sådan en hund
Og har i ellers nogle gode råd eller ting man skal overveje når man gerne vil have sådan en hund? Og evt. træning osv osv.
Som sagt er dette ikke noget jeg går ud og gør i morgen eller noget. Det er en drøm som jeg ønsker at realisere en dag, og vil gerne være så forberedt i mine ønsker som muligt. Hvis i forstår?
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 489
maj 2005
Men hvis det skal være et 100% no go, for trapper, så må jeg ændre min holdning med at hunden skal sove i soveværelset - da vores hus er i 2 etager, og soveværelset er ovenpå.
Nu er jeg allerede i den mening at billigt foder aldrig er vejen frem, uanset det er jo også derfor jeg har det i tankerne at det koster en del at fodre sådan en kæmpe
maj 2005
Jeg er begyndt at gå mere og mere op i det der BARF, synes bare det er lidt svært på nogle punkter, og er ikke så godt inde i det endnu. Ville gerne fodre min nuværende hund sådan nemlig, men som det er lige nu er det tørfoder og så lidt råt engang imellem.
Jeg siger da mange tak for tilbudet om svar på spørgsmål og hjælp
Jeg sorterer altid i de informationer jeg får Er uddannet landmand, med svin som speciale og drømmer er at blive dyrlæge som jeg går efter nu. Så er vant til at der med at nogen mener én ting og andre en anden - og så må man jo selv finde sin "egen" mening og løsning
okt 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
maj 2005
Ja uden tvivl, de gode avlere plejer at være gode om sig med råd - skulle også 110% have en ren DKK Grand, hvis/når det skulle være
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 435
okt 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 494
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 435
Grand Danois ejere!