Hjælp,, Hun er så skrøbelig {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Papillon tæve på 3 år, købt direkte fra opdratteren.
Hun er opvokset med rimelig kærlig hånd fra hvalp af, ingen løftet pegefinge
hvis hun som hvalp kom méd uheld indenfor. Problemet er opstået for nogle måneder
siden., det skal siges at hun er enormt skrøbelig, men hun er begyndt at tage mad f.eks hvis min
Kæreste har spise ved sofaborderet og ikke lige har spist op, forlader rummet, så går hun op på bordet og tager det. Samme situation for nogle dage siden hvor jeg sad til fødselsdag og hun var med, står hun på gulvet og lapper udefter den bolle som ligger på min tallerken, jeg tager ved hende og siger nej, men hun kryber straks ned i et lille musehul og kravler op på mig, hun bliver meget lille og det gør ondt at se:( Hvad kan jeg gøre?? Gør jeg noget forkert??
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 1.038
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 885
Jeg har selv en hund der er den værste lille tyveknægt og samtidig kan man ikke skælde hende ud uden hun blir meget usikker. Så dels sørger vi for hun ikke kan komme til maden og eller bliver hun bare skubbet blidt væk fra bordet med et a-a. Nogle gange kommer hun meget tæt på mens man spiser, og der løfter jeg bare overlæben og stivner - knurrer lidt om nødvendigt Så kravler hun ned igen, men virker slet ikke usikker, for det er som om hun godt ved hun er galt på den! Hun er iøvrigt også meget slem til at prøve at stjæle fra andre hunde, det er ikke kun os hun prøver at snørre
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.121
Jeg tror da ikke TS tager fat i hunden, det ville da ingen mening give...
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 423
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 423
Hendes hverdage er ændret på det sidste, hendes omgivelser er, jeg er gået fra min kæreste, så hendes bopæl er ændret, og derefter kom vanerne
Hjælp,, Hun er så skrøbelig