{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.178 visninger | Oprettet:

Nervøs/bange Engelsk Bulldog - hvorfor???? {{forumTopicSubject}}

Kære HG

Jeg skriver fordi jeg har en engelsk bulldog han på godt 1 år, som opfører sig meget underligt. Har faktisk gjort det siden vi fik ham 8 uger gammel.

Han er meget nervøs/bange for lyde, støvsuger, en cykel, en bus alt som kan give lyde. Det er svært at finde en rød tråd i det – fælles er hans reaktion dog hvor han kryber sammen og løber alt hvad remme og tøjler kan holde væk fra lyden eller cykel etc. Det er ikke kun lyde – også bevægelser han er bange for.

Hans adfærd er ikke blevet bedre med tiden – tværtimod. Det bliver værre og værre!

Det er kulmineret i dag hvor han for ud af døren da min kone tilfældigt var hjemme til formiddag, for at sætte sig op ad hegnet rystende og meget skræmt. Jeg fik ham ind (det ville han ikke først) og han går nu rundt derhjemme og ryster med en puls på 150! Hvad mon der sker?

Vi er MEGET kærlige – Slår ham selvfølgelig ALDRIG!! Og behandler ham som en del af familien.

Jeg skylder at nævne at hans første 4 måneder foregik med vores gamle han Boxer som han selvfølgelig beskyttede sig bag – mon han mangler ham?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs/bange Engelsk Bulldog - hvorfor????
Kommentér på:
Nervøs/bange Engelsk Bulldog - hvorfor????

Annonce