{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

hvalp og voksen hund spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg har en cocker spaniel han hund, ¨på ca 1 ½ år, og vores underbo har en hvalp på 12 uger, jeg ville høre om i ved noget om dette.

Vores han hund er nomalt aldrig tosset, når han møder andre hunde, og han er meget ofte sammen med en Labrador han hund på 3 år, og de leger utrolig meget.

Men så når vores underbos lille hund kommer begynder han at knore og nogle gange hvis han sider hos viser han tænder og vi forstår det ikke.

Men det virker som om han er nervøs og bange, men hans hale logre hele tiden selvom han skælder den lille ud.

Kan det have noget at gøre med at han ikke kan læse den lille hvordan den er da det er en Engelsk Bulldog.

HÅber der nogle der kan hjælpe, fordi vi vil ikke have der sker noget med den lille.

mvh kristina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp og voksen hund spørgsmål
  • #1   29. jul 2007 En normal voksen hund , vil aldrig skade en hvalp, så det lyder ikke godt at jeres hund bliver så gal, har den haft nogle negative oplevelser med hvalpe ?

• #2   29. jul 2007 som sagt ovenover, bør en voksen under ingen omstændigheder skade en hvalp, så nogle spørgsmål kunne være: dårlige oplevelser med hvalpe? Har i brugt meget tid med at lege med hvalpen, hvor den voksne bare hat set på (jalousi ting), er hvalpen uforstående for den voksnes signaler om evt at gå væk?
    Har i oplevet det før at heres ikke er så glad ved hvalpe?

Det kan selvfølgelig være det bare er en fase, men hellere finde grunden end at risikere at uheld:) Hvis det fortsætter ville jeg (stod jeg i den situation) kontakte en dyreadfærds terapeut og høre denned input om sagen.

• #3   29. jul 2007 en voksen hund burde ikk gøre en hvalp noget, men min hund har samme problem med 2 racer og deres hunde/og hvalpe og det er Mops og Fransk bulldog, ved ikk om han ikk kan læse deres signaler ell hvad det er, og han er socialiceret og leger med mange hunde hver dag, men dem fungerer han ikk med

Kommentér på:
hvalp og voksen hund spørgsmål

Annonce