716 visninger
|
Oprettet:
Spiser afførring :( {{forumTopicSubject}}
Har en hvalp på 5 mdr. Og lagt mærke til at han er begyndt at spise sin afførring. Hvilket jeg ikke synes er specielt lækkert.
Han lader sin mad være og fortrækker en bæ
Nogle der kan fortælle hvorfor?
Han gjorde det også da vi fik ham, men stoppede hurtigt igen.
Ved godt man kan fjerne afførringen. Men da jeg ikke altid ser hvor han laver den, er det svært. samt han laver det tit under en skurvogn hvor jeg ikke kan komme til.
Han får arion tørkost - samt ofte ris og fisk. Men som om det ikke er så interresant som bæ'en
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 65
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 337
Og måske skal du finde noget mad han så hellere vil have.. vi har jo også forskellige ting vi kan lide.. så måske synes han bare ikke om den smag?
Og så er det også forskelligt hvilke produkter som hunden optager mest fra.. og hvis der kommer meget afførring ud så optager hunden ikke det foder.. så skal man altså finde noget som hunden optager bedre.. så er hunden også mæt;-)
Og så skal man huske at tjekke hunden for orm.. der jo kan betyde at hunden er sulten hele tiden.. jeg afleverer selv afførringsprøver til min dyrlæge ml 4-6 måneder imellem .. også pga hjerte lungeorm..
jun 2012
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 186
hun sagde jeg bare skal blive ved med at irrettesætte hende, og sige NEJ, hendes tæve gjorde det også som hvalp også 5 mrd gammel, og der gik nogle måneder og så stoppede hendes tæve, skal lige siges frida også er 5 mrd
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 34
Men vil da prøve en ananas
feks. idag har han intet spist, han sidder bare og venter på han kan komme ud og finde en bæ... hmm...
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 101
Altså min Malou spiste vores anden hund basse's bæ, det var det første hun gjorde når han var færdig, snakkede med dyrlægen som sagde at mange hvalpe gjorde det, men at de for det meste vokser fra det, ellers kan man få en kur ved dyrlægen
Malou gør det ikke mere, og hun fik ikke en kur ved dyrlægen. Det gik over af sig selv
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.733
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 337
Er jo faktisk bare så de smager det dårlige bæ en gang..;-)
Alt med måde plejer jeg sige;-)
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 34
Men kan da fortælle at min hund er nu stoppet med sin sære delikatesse En masse NEJ NEJ NEJ
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.811
Spiser afførring :(